abene Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Nå vil også Microsoft blir kvitt IE9. Les mer Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Nedtelling for IE6Nå vil også Microsoft blir kvitt IE9. Well I'll be darned, some real sense from microsoft? 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 På tide å legge IE9 på is nå ja.Hvorfor bruker folk fortsatt IE6? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 På tide å legge IE9 på is nå ja.Hvorfor bruker folk fortsatt IE6? Mange bedrifter som enda kjører programvarer som ikke støtter høyere en IE6. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Egentlig litt merkelig hvor lite selskapene bak nettlesere innoverer. Jeg kan se for meg så utrolig mye nyttig funksjonalitet som ikke har blitt implementert, samtidig som at de eksisterende løsningene er hos noen ufattelig kronglete. Det burde gå an å få rettet fokus også utenfor hastighet og støtte for standarder. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 #cboquin har ett innlegg hos PCworld.com why suport something you want dead? cut off support NOW! Tipper Microsoft ønsker å holde liv i IE6, for uten den statistikken IE-nettleserbruk, så ville det sett enda mørkere ut for operativsystem-giganten. Lenke til kommentar
Saiaku Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Microsoft klarer ikke å lage nettlesere som følger standarder, de burde bare slutte med det helt :/ Gi heller OS-et et førstevalg modus der den laster ned en annen browser ved valg. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Skulle da tro IE6 kunne utslettes med tvangsoppdateringer? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Da ville nok bedriftene blitt sure...veldig sure.. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Raiwan 10,7 Bjarne Brøndbos feriested? "Her blir det liv .." IE6 burde få en tvungen selvdestruksjons-oppdatering. Det samme burde IE6-modusen i nyere nettlesere. Tiden er for lengst moden til å slutte å stryke bedrifter IE6-proprietære løsninger med hårene. Det koster å kjøre seg fast i ikke-standardiserte løsninger og nå må de ta konsekvensene av idiotien snart. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 om statistikken er korrekt, er jeg egentlig overrasket over andelen IE6 brukere i Sør-Korea Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Da ville nok bedriftene blitt sure...veldig sure.. Hvis bedriftene er så trangsynte på verdien av data og e-business på arbeidsplassen at de skulle blitt sure for å miste IE6 fortjener de ikke bedre 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Microsoft klarer ikke å lage nettlesere som følger standarder, de burde bare slutte med det helt :/ Gi heller OS-et et førstevalg modus der den laster ned en annen browser ved valg. Har du prøvd IE9 eller bare mener du det fordi alle de andre versjonene er forferdelige? Jeg er faktisk veldig imponert over IE9, nesten så jeg kunne vurdert å bytte til den på heltid men den mangler grunnleggende muligheter for utvidelser og slikt, ikke bare enkle scripts. Hadde den fått addons ala Chrome og Firefox er jeg nesten sikker på at jeg hadde byttet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) om statistikken er korrekt, er jeg egentlig overrasket over andelen IE6 brukere i Sør-Korea Bolson har forklart dette i tidligere tråder. Det skyldes IE6-only løsninger i det offentlige. Endret 7. mars 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Da ville nok bedriftene blitt sure...veldig sure.. Hvis bedriftene er så trangsynte på verdien av data og e-business på arbeidsplassen at de skulle blitt sure for å miste IE6 fortjener de ikke bedre Forskjellen er vel at vis MS trekker ut pluggen så har alle bedriftene mulighet til å saksøke MS, selv i europeiske domstoler. Ikke glem mistillet blandt ledelsen kan koste dem markedet over natta heller. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 IE9 er nok et resultat vi kan takke både Mozilla, Opera og Google for. Hadde MS lyktes i å kvele konkurransen helt i 2003-2004 (da IE toppet med 95% markedsandel) så ville ikke MS hatt noe incentiv for å utvikle nettleseren sin raskt. Da ville vi antagelig hatt IE6.1 eller noe sånt i dag alle mann. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 om statistikken er korrekt, er jeg egentlig overrasket over andelen IE6 brukere i Sør-Korea Bolson har forklart dette i tidligere tråder. Det skyldes IE6-only løsninger i det offentlige. Samt at XP/IE står normalt sterkt i land hvor piratkopiering er normen. Lenke til kommentar
G Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Kanskje det er litt for mye monopol både på standardiseringen av web og på nettleserutgivelser. Hadde det gjort noe om vi fikk flere alternativer enn hva vi har i dag? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 MS har malt seg opp i et hjørne med togvraket IE6, de fortjener all mulig trøbbel de har fått. Det samme kan man kanskje argumentere for de som velger løsninger som er avhengig av IE6, desverre er nok det også endel inkompetanse. AtW Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hadde IE6 blitt kuttet totalt over natta (det er lov å håpe) av en eller annen tvungen oppdatering, ville blant annet Statoil, og mange flere av oljeselskapene, sittet med fingern' i ræva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå