Redaksjonen Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Kjenner du det krible i fingrene? Les mer Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Woho! Her melker vi konseptet for alt det er verdt. Skjønner at de skal tjene penger, men dette begynner å bli litt vel voldsomt for min del... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg skulle bare ønske at jeg fikk lov til å betale for spillet på min HTC Desire... Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Herrejesus. Det tragiske her er vel at det slår an... Lenke til kommentar
jawiz Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Woho! Her melker vi konseptet for alt det er verdt. Skjønner at de skal tjene penger, men dette begynner å bli litt vel voldsomt for min del... tror nok ikke du kan klandre dem det er vi som forbrukere som bare sluker alt de pøser ut, selvfølgelig skal de da melke konseptet! de skal jo tjene penger, de driter i om du er lettere irritert over å høre angry birds overalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg