overlay Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hei! Bilen er en volkswagen polo 95mod. Jeg skulle prøve fjernlysene når jeg kjørte til hytta, de virka fint, men når jeg dro ut tenningen når jeg parkerte bilen, kom det en buzzelyd som signaliserte at parklysene fortsatt stod på. Problemet er at jeg ikke får parklys av, samtidig som de vanlige kjørelysene ikke kommer på når jeg bruker de vanlige innstillingene på "lysjusteringsknappen". For hver gang jeg skal parkere bilen nå, må jeg opp med panseret å koble fra batteriet. Folk rundt meg som har litt mer peiling mener det kan være sikringsfeil, jordingsfeil eller et feil på et relee. Aner ikke hva jeg skal gjøre, fant ingenting på nettet om lignende problemer. Håper på svar! Lenke til kommentar
joka Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 har bilen slepekrok?? kontakten der kan være full av dritt og kortslutte slik at lysene blir stående på.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Defekt lysbryter. Lenke til kommentar
overlay Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Problem løst! Defekt lysbryter, er visst et vanlig problem på eldre biler, takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå