Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Arsenal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikkje betalingssida på viaplay.no til å funke i Safari, Chrome eller Firefox. :/

Har du prøvd å registrere kortet ditt før du går til betalingsmenyen?

 

Det prøvde jeg akkurat, men får bare "mislykket" når jeg prøver å registere kortet.

 

Sikkert litt overload på sidene til viaplay akkurat nå kanskje? :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde problemer med kredittkortregistrering. Det fungerte ikke å legge kampen i "handlekurven" og så legge inn kredittkortet under betaling, jeg måtte først registrere kortet og så gå inn på kampen og leie den. Opera 11.01.

Jeg slet også med det, men når jeg trykket "tilbake" var kortet plutselig registrert. :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde problemer med kredittkortregistrering. Det fungerte ikke å legge kampen i "handlekurven" og så legge inn kredittkortet under betaling, jeg måtte først registrere kortet og så gå inn på kampen og leie den. Opera 11.01.

 

Først hadde jeg problemer med både rabatten og kortet, så prøvde jeg å registere kortet først, men fikk bare "Betalingsbekreftelse mislykket". Så prøvde jeg å leie filmen igjen og denne gangen fungerte koden, men når jeg skulle prøve å bruke "spar endringer" så fikk jeg bare "Betalingsbekreftelse mislykket" igjen.

 

Wohoo :tease:

 

Fattige som ikke har kanalen.

 

Navnet ditt beskriver deg perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...