Kriss^ Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Til dere som ikke får sett kampen. Gå innpå viaplay.no og skriv inn viaplayfan som rabattkode! 2 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Hvorfor skal vi det? Må vi betale likevel? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Gir rabatt på 99kr, men tror du må fylle inn kortinformasjonen og. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Esj, da blir det koreansk komentator idag også Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Gir rabatt på 99kr, men tror du må fylle inn kortinformasjonen og. Ser at det går an å "leie" sportspakken i 24 timer for 99,-. Vil det si at jeg kan bruke rabbattkoden og se kampen gratis? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ja, tror det. Gå innpå å lei kampen, så må du fylle inn informasjon og koden. Jeg har jo ikke kort, så når jeg skrev inn koden fikk jeg opp rabatt på 99kr, men jeg måtte fylle inn kortinformasjon også. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Genialt. Da var kampen "kjøpt". Tusen takk for tipset! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Da har jeg kjøpt kampen for kr 0, akkurat det en stream fra viasat er verd. Takker så meget for tipset, Kriss. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Bare hyggelig Tror det bare er 500 koder, så folk må være kjappe Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Får ikkje betalingssida på viaplay.no til å funke i Safari, Chrome eller Firefox. :/ Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Riktig, det er de 500 første til mølla. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Får ikkje betalingssida på viaplay.no til å funke i Safari, Chrome eller Firefox. :/ Har du prøvd å registrere kortet ditt før du går til betalingsmenyen? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Får ikkje betalingssida på viaplay.no til å funke i Safari, Chrome eller Firefox. :/ Har du prøvd å registrere kortet ditt før du går til betalingsmenyen? Det prøvde jeg akkurat, men får bare "mislykket" når jeg prøver å registere kortet. Sikkert litt overload på sidene til viaplay akkurat nå kanskje? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg hadde problemer med kredittkortregistrering. Det fungerte ikke å legge kampen i "handlekurven" og så legge inn kredittkortet under betaling, jeg måtte først registrere kortet og så gå inn på kampen og leie den. Opera 11.01. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Fattige som ikke har kanalen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg hadde problemer med kredittkortregistrering. Det fungerte ikke å legge kampen i "handlekurven" og så legge inn kredittkortet under betaling, jeg måtte først registrere kortet og så gå inn på kampen og leie den. Opera 11.01. Jeg slet også med det, men når jeg trykket "tilbake" var kortet plutselig registrert. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg hadde problemer med kredittkortregistrering. Det fungerte ikke å legge kampen i "handlekurven" og så legge inn kredittkortet under betaling, jeg måtte først registrere kortet og så gå inn på kampen og leie den. Opera 11.01. Først hadde jeg problemer med både rabatten og kortet, så prøvde jeg å registere kortet først, men fikk bare "Betalingsbekreftelse mislykket". Så prøvde jeg å leie filmen igjen og denne gangen fungerte koden, men når jeg skulle prøve å bruke "spar endringer" så fikk jeg bare "Betalingsbekreftelse mislykket" igjen. Wohoo Fattige som ikke har kanalen. Navnet ditt beskriver deg perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå