Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Arsenal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Giggs har vært ubrukelig den siste mnd, halvannen. Ikke så rart kanskje, syvende far i huset har blitt utsatt for rovdrift over lang tid nå. Park mistet det han har bygd opp av anseelse som squadplayer denne sesongen når han dro til asiamesterskapet og forlot oss uten backup på kant. Med Valencia langtidskadd og Nani ute er vi buttfucked på vingene, den klart viktigste rollen i Uniteds formasjon.

 

Arsenal er der for the taking. Toppet tror jeg vi hadde kjørt dem langt ned i grøfta. men nå er jeg jaggu ikke så sikker. Få formspillere, lite tempo og et par dårlige resultater i ryggen.

Lenke til kommentar

Giggs har vært ubrukelig den siste mnd, halvannen. Ikke så rart kanskje, syvende far i huset har blitt utsatt for rovdrift over lang tid nå. Park mistet det han har bygd opp av anseelse som squadplayer denne sesongen når han dro til asiamesterskapet og forlot oss uten backup på kant. Med Valencia langtidskadd og Nani ute er vi buttfucked på vingene, den klart viktigste rollen i Uniteds formasjon.

 

Arsenal er der for the taking. Toppet tror jeg vi hadde kjørt dem langt ned i grøfta. men nå er jeg jaggu ikke så sikker. Få formspillere, lite tempo og et par dårlige resultater i ryggen.

 

Kjempeargument. Giggs har vært dårlig siste mnd - sammen med resten av laget. Vi har tapt 3 kamper, og laget har vært elendig. Mot City var han en av våre bedre, men det blir overskygget av et ekstremt mål av Rooney (som er banens dårligste før scoringen).

 

Giggs har også kommet inn og snudd kamper for oss denne sesongen (Blackpool?). Han virker faktisk å være bedre langt bedre som innbytter enn som startende. Kampen mot Birmingham er selvsagt et unntak. Der var Giggs langt bedre enn Nani, som kun var ute etter å score selv. Mener å huske Nani hadde noen-og-20 skuddforsøk før han endelig scoret 5-0-målet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...