Saitek1236456 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Giggs har vel vert bedre enn samtlige Arsenal spillere denne sesongen Nei Arsenal slo faktisk Barcelona, det ville United aldri klart Såklart kan vi slå Barca De kunne spilt med Messi i mål, allikavel ville de vunnet overlegent Endret 10. mars 2011 av Saitek1236456 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Kan ikke du logge deg inn med det ekte nicket ditt og diskutere seriøst 1 Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Kan ikke du stoppe med din ekstreme optimisme og naivitet, og slutte å ta alle seiere på forskudd 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Kan ikke du stoppe med din ekstreme optimisme og naivitet, og slutte å ta alle seiere på forskudd Jeg har aldri tatt en seier på forskudd Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Giggs har så definitivt vært bedre enn Wilshere, RvP (de kampene han har spilt), osv.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Joda. Man kan argumentere med at han ikke har spilt nok denne sesongen. Berba, Nani og Vidic har vert bedre. Men sliter med å finne Arsenal spillere som klart har vert bedre enn Giggs ihvertfall Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Robin Van Persie. Merk, de kampene han har spilt. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Men sliter med å finne Arsenal spillere som klart har vert bedre enn Giggs ihvertfall Nasri, Cesc, RvP, Wilshere, Sagna og Song. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Giggs har vært ubrukelig den siste mnd, halvannen. Ikke så rart kanskje, syvende far i huset har blitt utsatt for rovdrift over lang tid nå. Park mistet det han har bygd opp av anseelse som squadplayer denne sesongen når han dro til asiamesterskapet og forlot oss uten backup på kant. Med Valencia langtidskadd og Nani ute er vi buttfucked på vingene, den klart viktigste rollen i Uniteds formasjon. Arsenal er der for the taking. Toppet tror jeg vi hadde kjørt dem langt ned i grøfta. men nå er jeg jaggu ikke så sikker. Få formspillere, lite tempo og et par dårlige resultater i ryggen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Vel Det var ikke meg som ønsket meg Arsenal Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Vel Det var ikke meg som ønsket meg Arsenal Vel Hva faen har det å si? 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Vel Det var ikke meg som ønsket meg Arsenal Vel Hva faen har det å si? Er du i fårlig form i kveld? Du er så irritabel Endret 10. mars 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Populært innlegg invalid_user Skrevet 10. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. mars 2011 Han ser Liverpool spille fotball. 12 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Han ser Liverpool spille fotball. Så sant, tærer på humøret. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Tapte ikke de da? That'll cheer u up Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Tapte ikke de da? That'll cheer u up Humøret sitter sånn nogenlunde fortsatt etter helgen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Giggs har vært ubrukelig den siste mnd, halvannen. Ikke så rart kanskje, syvende far i huset har blitt utsatt for rovdrift over lang tid nå. Park mistet det han har bygd opp av anseelse som squadplayer denne sesongen når han dro til asiamesterskapet og forlot oss uten backup på kant. Med Valencia langtidskadd og Nani ute er vi buttfucked på vingene, den klart viktigste rollen i Uniteds formasjon. Arsenal er der for the taking. Toppet tror jeg vi hadde kjørt dem langt ned i grøfta. men nå er jeg jaggu ikke så sikker. Få formspillere, lite tempo og et par dårlige resultater i ryggen. Kjempeargument. Giggs har vært dårlig siste mnd - sammen med resten av laget. Vi har tapt 3 kamper, og laget har vært elendig. Mot City var han en av våre bedre, men det blir overskygget av et ekstremt mål av Rooney (som er banens dårligste før scoringen). Giggs har også kommet inn og snudd kamper for oss denne sesongen (Blackpool?). Han virker faktisk å være bedre langt bedre som innbytter enn som startende. Kampen mot Birmingham er selvsagt et unntak. Der var Giggs langt bedre enn Nani, som kun var ute etter å score selv. Mener å huske Nani hadde noen-og-20 skuddforsøk før han endelig scoret 5-0-målet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Har folka tatt sommerferie eller? Hvor har det blitt av rivaliseringen? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Sparer den til imorgen, blir så kvalm av å tenke på Arsenal at jeg unngår det så lenge jeg kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå