Big Tone Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Igjen, all statistikk til sier at Arsenal ikke kommer bedre ut når det gjelder antall fouls, gule og røde kort, i forhold til f.eks. Stoke som ble slaktet av Wenger. I år har Arsenal følgende stats Gule: 47 Røde: 6 Frispark mot: 329 Frispark for: 308 Stoke: Gule: 53 Røde: 2 Frispark mot: 321 Frispark for: 307 Untied: Gule: 46 Røde: 2 Frispark mot: 310 Frispark for: 286 Kilde: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:tGklM9N9QFEJ:sg.sports.yahoo.com/football/premier-league/statistics/+stats+premier+league+fouls&cd=4&hl=no&ct=clnk&gl=no&source=www.google.no Man kan ikke ta alt ut av statistikk. Men, ja. Vi har ikke vært så veldig flinke på det i år. 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Bebe har tross alt scåret to mål på sin begrensete spilletid, og jeg synes han har vert grei når han har turt. Men jeg tror nok fergie går for Rooney på kant Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Bebe har faen ikke vær grei. Han har vært det han levde i før, nemlig søppel. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Sovehest, du bør vite bedre. Statistikken viser ikke fakta, eller mener du virkelig at Arsenal spiller mer skitten enn Stoke? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Statistikk er statistikk. Det er harde fakta, og kan brukes eller misbrukes. Jeg synes ikke Stoke spiller så forferdelig stygt. De springer stort sett ned på kanten og kaster/sparker inn mot høye menn i boksen. Jeg minnes også Arsenal som et hardtspillende lag med kjemper som Viera, Keown m.fl. Jeg mener det er feil av Wenger å kritisere andre lag for antifotball, når de andre lagene gjør hva de kan for å vinne kamper mot Arsenal. Tilsvarende var det en leksjon i "antifotball" vi fikk fra Arsenal mot Barcelona nå på tirsdag. Arsenal prøvde ikke på noen ting, annet enn å forsvare seg. Det verste er vel at uten et hårreisende rødt kort, kunne de kanskje klart å komme seg videre med "antifotballen" sin. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Antifotball klagene til Wenger har aldri gått på defensiv spillestil. Det har gått på lag som legger seg ut for å nærmest sparke det andre laget av banen, som Stoke feks Ingenting galt i en defensiv kamp, langt ifra. Men når det begynner å bli klart at gameplanen er å sparke de andre ned, slik som Stoke, så er det antifotball. Før det er det ytterst lite som kan kalles antifotball, selv om noe av det er drepende kjedelig. 3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Skulle gjerne ha sett en oversikt over hvor mange spillere som har blitt skadet i kamper mot oss i forhold til mot Stoke. 3 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Skulle gjerne ha sett en oversikt over hvor mange spillere som har blitt skadet i kamper mot oss i forhold til mot Stoke. Bare mellom Arsenal og Stoke så husker jeg disse skadene på Arsenal spillere etter taklinger fra Stoke spillere: Aaron Ramsey, Emmanuel Adebayor, Theo Walcott x2. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Skulle gjerne ha sett en oversikt over hvor mange spillere som har blitt skadet i kamper mot oss i forhold til mot Stoke. Det skulle jeg også likt å sett. Ikke bare mot dere og Stoke, men samtlige lag i PL. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Arsenal uten Cesc også. Herlig! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Arsenal uten Cesc også. Herlig! Vi hadde tapt med han også. Så no worries. 1 Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Dette kommmer til å slå skikkelig ut på lagmoralen til United etter tapet denne helgen. Midtbanen til Arsenal og van Persie blir for sterke for puslete spillere som Scholes og Carrick. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Arsenal uten Cesc også. Herlig! Vi hadde tapt med han også. Så no worries. Ikke mot et lag som ikke har noen vinger utenom en 37-åring pensjonist. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Pensjonist? wtf 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Giggs har vel vert bedre enn samtlige Arsenal spillere denne sesongen 2 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg liker ikke ydmykheten til alle sammen her. Ved forrige oppgjør var det rivalisering til tusen, mens nå krangles det om hvilke av våre lag som taper. Jeg er bombesikker på at Arsenal tar dette. Bounce-back fra Barcakampen, mens United fortsetter i samme stil som de forrige kampene deres. Nå som playmakeren deres er ute ser jeg ingen til å omsette ballbesittelse til målsjanse. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Giggs har vel vert bedre enn samtlige Arsenal spillere denne sesongen Nei Arsenal slo faktisk Barcelona, det ville United aldri klart Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Giggs har vel vert bedre enn samtlige Arsenal spillere denne sesongen You're havin' a laugh. Han har vært god til å være 37-år gammel, men han har ikke engang vært United's beste denne sesongen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Nå har jo både United og Liverpool slått (og slått ut) Barcelona i de siste 5 årene da. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Giggs har vel vert bedre enn samtlige Arsenal spillere denne sesongen Nei Arsenal slo faktisk Barcelona, det ville United aldri klart Såklart kan vi slå Barca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå