Vestaa Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Gjør meg ingenting, Almunia var Arsenals beste mot Barca! Tidenes beste keeper! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Helt enig. Blir veldig trist den dagen han bestemmer seg for å legge opp. Alle de gangene han har hjulpet klubben mot seire, alle gangene han har vunnet seriemesterskapet og samtlige cup. Har mistet tellingen. Enig at han er tidenes keeper. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Dette kan bli vanskelig. Er vi uten Nani og har da bare Giggs som kantspiller tilgjengelig. Men kanskje hjemmebanen og samholdet vårt kan ta dem. Ikke utenkelig at barca kampen svekket dem litt også. Vi har noen sårt tiltrengte fridager å slikke sår på Endret 9. mars 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Arsenal taper denne også, merk ordene mine Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Hva i..? Almunia.. Tidenes beste keeper? Er dere helt syk? Han spilte bra mot barca i år og er en god keeper, men LAAAAAANGT ifra tidenes beste. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Appelsin: Søk på google eller wikipedia: "ironi" Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Maling: Jeg svarte Vestaa som faktisk var seriøs. Begynte faen å lure når Latias...... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ikke noe ironi. Du har sett altfor lite av Almunia. Foreslår at du kjøper season-review 09-10. Bedre keeperspill skal du faen meg lete lenge etter. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Håper du kødder nå Latias.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Håper du kødder nå Latias.. Hvorfor skulle jeg det? Han var fantastisk i fjor. http://www.arsenal.com/news/news-archive/player-review-manuel-almunia Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 JaffaJaffa, googlet du det Jotun sa? Regner med at Vestaa også var en smule ironisk Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Slutt. Jeg blir gal. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Slutt. Jeg blir gal. Seriøst? http://www.youtube.com/watch?v=sU0jkzdkleE Frysninger. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Jada. God keeper. Langt ifra beste. Hvis du virkelig er seriøs håper jeg du slutter. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hahaha. Artig side dette her. :!: 2 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Ja, jeg føler meg som en liten unge som blir tullet med av storebrødrene sine. Idioter hele gjengen! 2 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Samme hvem som står i mål for Arsenal. Med den midtbanen til United blir det neppe særlig mange skudd på mål. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Maling: Jeg svarte Vestaa som faktisk var seriøs. Begynte faen å lure når Latias...... Hehe, hvis vestaa var seriøs så er fyren helt idiot. Av og til kan det være lurt å la tvilen komme tiltalte til gode. Da oppdager man enklere når noen kødder Samme hvem som står i mål for Arsenal. Med den midtbanen til United blir det neppe særlig mange skudd på mål. Blir neppe færre enn Arsenal hadde i går 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Vi er gode i forsvar og svekket i angrep og Arsenal er gode i angrep men svekket i forsvar. Når går omkampen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Når går omkampen? Røyka sokker eller noe? Blir ikke noen omkamp, vi slår dem ut på første forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå