Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Arsenal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Fy dette var gørr. Noe av det kjedeligste jeg har sitt av to topplag på lenge. United topper i grunn det hele. Hvor kjedelig kan egentlig et fotball lag spille ? Satser på en bedre andre omgang.

Lenke til kommentar

Fy dette var gørr. Noe av det kjedeligste jeg har sitt av to topplag på lenge. United topper i grunn det hele. Hvor kjedelig kan egentlig et fotball lag spille ? Satser på en bedre andre omgang.

Hva forventer du egentlig når vi har haugevis av skader, og må stille med SJU forsvarspillere i oppstillingen?

 

Flott omgang. Tvillingene er vidunderlige, herlig å se dem. Chicha er også fantastisk. :D

Lenke til kommentar

Gunners slitne fra bortekamp på tirsdagen og flyreise?

 

Lovende omgang. Tvillingene på kantene funker bra, og defensivt er det bra. Rooney gjør en fantastisk omgang som playmaker.

 

Slitne er vel neppe det riktige ordet. Var knapt ute av egen halvdel i den kampen der. Stod jo mer eller mindre stille alle mann.

 

Tror svaret heller ligger i at spillerene ikke har tro på at de kan klare det. Tapet mot Birmingham var nok veldig utslagsgivende for hvordan resten av sesongen skulle gå.

 

Dessuten stiller vi med 2 av PL dårligste midtbanespillere. Oser ikke akkurat kreativtiet av 3 defensive midtbanespillere.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Fy dette var gørr. Noe av det kjedeligste jeg har sitt av to topplag på lenge. United topper i grunn det hele. Hvor kjedelig kan egentlig et fotball lag spille ? Satser på en bedre andre omgang.

Hva forventer du egentlig når vi har haugevis av skader, og må stille med SJU forsvarspillere i oppstillingen?

 

Flott omgang. Tvillingene er vidunderlige, herlig å se dem. Chicha er også fantastisk. :D

Jeg er ærlig talt Overrasket over hvor bra Tlillingene er oxo,

Lenke til kommentar

Fy dette var gørr. Noe av det kjedeligste jeg har sitt av to topplag på lenge. United topper i grunn det hele. Hvor kjedelig kan egentlig et fotball lag spille ? Satser på en bedre andre omgang.

Arsenal er ikke hakket bedre engang. De triller ball på tvers og er ikke i nærheten av å bryte igjennom. Og det med det beste mannskapet dere kan stille. Akkurat dèt er svakt, det. United har vært farligere fremover enn Arsenal.

 

Edit: Mangla et ord.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...