PSV Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Tar gjerne en stream på PM, har "betalt" for Viasat-stream (24hr access) i dag, men nå funker'n tydeligvis ikke. (What's not to expect?) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Sa virkelig Thomas Myhre "Det vil ikke overraske meg om Arsenal kanskje tar dette"? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Livesport247.com, koster noen kroner men stabilt og bra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Tar gjerne en stream på PM, har "betalt" for Viasat-stream (24hr access) i dag, men nå funker'n tydeligvis ikke. (What's not to expect?) Bortkastede penger, så latterlig dårlig kvalitet. De skiftet til navnet viaplay, gjorde alt dyrere, fortsatt like crap som demand var. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Tar gjerne en stream på PM, har "betalt" for Viasat-stream (24hr access) i dag, men nå funker'n tydeligvis ikke. (What's not to expect?) Bortkastede penger, så latterlig dårlig kvalitet. De skiftet til navnet viaplay, gjorde alt dyrere, fortsatt like crap som demand var. Var vel iofs klar over kvaliteten, men de hadde sånn 500 første til mølla fikk gratis access tidligere i dag så jeg hang meg på det. Var ikke klar over at den faktisk ikke fungerte dog. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Svakeste laget United har stilt i min levetid, eod. Men SAF er Gud, og jeg tror ikke vi blir rundtspilt. Rafael og Fabio på hver sin kant blir sinnsvakt morsomt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Dette her går i dass. Kan ikke skjønne annet. Med mindre tvillingene viser seg som noen guder på hver sin kant. Fantastisk med Valencia på benken Endret 12. mars 2011 av Alastor Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 For en lagoppstilling... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 viaplay ser ut til å fungere greit her. Var det Viasat som spilte den irriterende musikken da lagene entret banen, eller var det på Old Trafford? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Tror vi kan få se ganske tidlige bytter her, som forhåpentligvis gir Arsenal en psykisk knekk. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hahaha. For en midtbane av United. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 ....relativt defensiv oppstilling. Jaha? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 viaplay ser ut til å fungere greit her. Var det Viasat som spilte den irriterende musikken da lagene entret banen, eller var det på Old Trafford? OT. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ingen som kan roe ned spillet og holde på ballen på midtbanen. Arsenal kommer til å presse oss i senk gjennom hele kampen. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg har troa.. Laget er ikke helt som jeg ønsker, men tror dette går veien.. satser på Hernandez ordner sakene.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) United marginalt best hittil? Ganske jevnt i grunn. Uten Fabregas skal Arsenal normalt ikke ha sjans. Endret 12. mars 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Rafael og Fabio på kantene er ikke så dumt. De er ganske offensive fra før av og har mulighet til å true Arsenal. Feilen i dette laget er at vi har Oshea og Gibson sentralt. Hadde vi hatt Giggs og Carrick sentralt kunne det nok ha fungert mye bedre. Uansett, tar avstand fra all pessimismen til United fansen her og trur vi vinner dette med 2 mål Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Det er så tragikomisk å se hvor lite kreativitet og pasningsevne midtbanen vår har......! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå