Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Arsenal


Anbefalte innlegg

3 tap på rad for United hvor motstanderene er Chelsea, Liverpool og Arsenal kommer til å knekke psyken på United spillerene og Ferguson. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om vi ryker ut av FA cupen, men det mentale overtaket Arsenal kommer til å få etter å ha tatt seieren over United her kommer godt til nytte i resten av PL kampene og når United møter Arsenal borte.

 

Gratulerer med seier og PL gullet på forskudd Arsenal!

Unitedspillerne legger seg ikke ner og håper på å dø bare de får en flis i fingen, i motsetning til enkelte andre..

Hvis du i det hele tatt tror på seier her, er du ikke riktig vel bevart. Tapet i dag kommer til å tære på psyken, og hva med kampen mot Marsielle? En over her sa at både Carrick og Fletcher var ute. Vil det si 4 tap på rad? 4 TAP på rad, det vil knekke de totalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler meg ikke helt trygg enda. Forsvaret og angrepet deres ser fortsatt veldig sterkt ut, og med enda en forsvarsrekke på midtbanen, burde dere være i stand til å forsvare en eventuell ledelse.

Hjelper ikke at angrepet ser sterkt ut når de har Fabio, Gibson, O'Shea og Brown rett bak seg. Greit at Fabio blir prøvd på kant, men hva skjer med resten? Tipper dere kommer til å gjøre det samme mot oss som det Barca gjorde mot dere forleden dag.

 

Dette blir tap, men blir spennende å se hvordan vi stiller. Håper på:

 

VDS

O'Shea - Smalling - Vida - Evra

Rafael - Gibson - Brown - Fabio

Chihca - Roon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...