Xanman Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Haha, der spiller jo med en forsvarsrekke på midtbanen. Dette er en kamp vi absolutt burde vinne, men det er aldri godt å vite i disse oppgjørene. Det gleder meg for øvrig stort at Gibbs starter. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) ................ Dette blir tragikomisk. btw: Om oddsen for knekte ben mot Arsenal ikke var høy nok, Brown skal stå på midten. Endret 12. mars 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Er dette en dårlig spøk eller noe? Hva faen? Åtte forsvarspillere faktisk. Noe av det mest tragiske jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Dere sier jo selv at Gibbs er bedre enn Clichy, noe jeg ikke bestrider etter å ha sett franskmannen slite mot oss de siste åra. Almunia/Senjengjebgni er care, det er ikke store forskjellen på de to. Walcott er ca 100 ganger så ufarlig som russeren. Noe mangler jo dere også, men ikke like mye som oss. Nei? Clichy er soleklart førstevalg på venstreback. Szczesny er førstevalg på keeperplass, og er MYE bedre enn bøtta med drit. Walcott hadde fast plass i førsteelleveren før han ble skada. Vi mangler altså halve førsteelleveren. Dere mangler Rio, Valencia og Nani? 2 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Fergie says Michael Carrick and Darren Fletcher are injured and have "no chance"of playing against Marseille on Tuesday Morro dette. Ryker ut av FA-cupen i dag, som er vår eneste sjanse til å vinne noe i år. Ryker ut av CL til uka, og PL-gullet er allerede vekk. Deilig sesong dere. Tipper Limbeck fryder seg ekstra nå! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har du sett laget vi stiller eller? Tror faktisk det er det svakeste laget vi har stilt på OT i min levetid Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Takk for meg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Vel vel, da er mine forhåpninger rundt denne kampen shot to shit. Så da kan jeg bare bli positivt overrasket. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Fra Arseblog: United team: van der Sar, Curly Cunt, Smallpox, Cuntic, Total cunt, Curly Cunt's brother, Orange, O'Shite, Gibbon, Shrek, Better than Vela 6 Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 3 tap på rad for United hvor motstanderene er Chelsea, Liverpool og Arsenal kommer til å knekke psyken på United spillerene og Ferguson. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om vi ryker ut av FA cupen, men det mentale overtaket Arsenal kommer til å få etter å ha tatt seieren over United her kommer godt til nytte i resten av PL kampene og når United møter Arsenal borte. Gratulerer med seier og PL gullet på forskudd Arsenal! Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jepp. Et stor pikk i trynet til alle dere som mener vi har godt lag. 0-5 her. Wilshire kommer til å spise oss alene. DET VERSTE JEG HAR SETT I HELE MITT LIV!! Rofla litt av den der. :-) Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 En tragedie. Vi kan ikke bli annet enn positivt overasket nå. Halvtime til kampstart. Nå kommer jeg til å ha diaré i fjorten dager. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 3 tap på rad for United hvor motstanderene er Chelsea, Liverpool og Arsenal kommer til å knekke psyken på United spillerene og Ferguson. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om vi ryker ut av FA cupen, men det mentale overtaket Arsenal kommer til å få etter å ha tatt seieren over United her kommer godt til nytte i resten av PL kampene og når United møter Arsenal borte. Gratulerer med seier og PL gullet på forskudd Arsenal! Unitedspillerne legger seg ikke ner og håper på å dø bare de får en flis i fingen, i motsetning til enkelte andre.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Jeg føler meg ikke helt trygg enda. Forsvaret og angrepet deres ser fortsatt veldig sterkt ut, og med enda en forsvarsrekke på midtbanen, burde dere være i stand til å forsvare en eventuell ledelse. Endret 12. mars 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 I svarte helvete. Har det rabla for SAF? 8 forbanna forsvarere i en hjemmekamp mot Arsenal. Selv med skader skal dette kunne unngås. Dette blir tap. Noe så jævlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 En tragedie. Vi kan ikke bli annet enn positivt overasket nå. Halvtime til kampstart. Nå kommer jeg til å ha diaré i fjorten dager. Jeg har diaré as we speak. Bare slik at du vet det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Dette blir morro! For Arsenal-supporterne. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg føler meg ikke helt trygg enda. Forsvaret og angrepet deres ser fortsatt veldig sterkt ut, og med enda en forsvarsrekke på midtbanen, burde dere være i stand til å forsvare en eventuell ledelse. Heyhey, litt tidlig å starte på spriten? Eller GHB'en, hva enn som fikk deg til å fantasere! Vårt svakeste punkt har vært midtbanen i hele år, det er ikke akkurat en bedring dette. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg føler meg ikke helt trygg enda. Forsvaret og angrepet deres ser fortsatt veldig sterkt ut, og med enda en forsvarsrekke på midtbanen, burde dere være i stand til å forsvare en eventuell ledelse. Heyhey, litt tidlig å starte på spriten? Eller GHB'en, hva enn som fikk deg til å fantasere! Vårt svakeste punkt har vært midtbanen i hele år, det er ikke akkurat en bedring dette. Husk at vi også har en svært svekket midtbane, samt en bøtte med dritt i mål. For all del, vi burde vinne denne kampen, men United er et ekstremt sterkt hjemmelag, og dere har fortsatt mye kvalitet på banen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå