Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Arsenal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere sier jo selv at Gibbs er bedre enn Clichy, noe jeg ikke bestrider etter å ha sett franskmannen slite mot oss de siste åra. Almunia/Senjengjebgni er care, det er ikke store forskjellen på de to. Walcott er ca 100 ganger så ufarlig som russeren. Noe mangler jo dere også, men ikke like mye som oss.

 

Nei? Clichy er soleklart førstevalg på venstreback. Szczesny er førstevalg på keeperplass, og er MYE bedre enn bøtta med drit. Walcott hadde fast plass i førsteelleveren før han ble skada. Vi mangler altså halve førsteelleveren. Dere mangler Rio, Valencia og Nani?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fergie says Michael Carrick and Darren Fletcher are injured and have "no chance"of playing against Marseille on Tuesday

 

Morro dette. Ryker ut av FA-cupen i dag, som er vår eneste sjanse til å vinne noe i år. Ryker ut av CL til uka, og PL-gullet er allerede vekk. Deilig sesong dere. Tipper Limbeck fryder seg ekstra nå!

Lenke til kommentar

3 tap på rad for United hvor motstanderene er Chelsea, Liverpool og Arsenal kommer til å knekke psyken på United spillerene og Ferguson. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om vi ryker ut av FA cupen, men det mentale overtaket Arsenal kommer til å få etter å ha tatt seieren over United her kommer godt til nytte i resten av PL kampene og når United møter Arsenal borte.

 

Gratulerer med seier og PL gullet på forskudd Arsenal!

Lenke til kommentar

3 tap på rad for United hvor motstanderene er Chelsea, Liverpool og Arsenal kommer til å knekke psyken på United spillerene og Ferguson. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om vi ryker ut av FA cupen, men det mentale overtaket Arsenal kommer til å få etter å ha tatt seieren over United her kommer godt til nytte i resten av PL kampene og når United møter Arsenal borte.

 

Gratulerer med seier og PL gullet på forskudd Arsenal!

Unitedspillerne legger seg ikke ner og håper på å dø bare de får en flis i fingen, i motsetning til enkelte andre..

Lenke til kommentar

Jeg føler meg ikke helt trygg enda. Forsvaret og angrepet deres ser fortsatt veldig sterkt ut, og med enda en forsvarsrekke på midtbanen, burde dere være i stand til å forsvare en eventuell ledelse.

Heyhey, litt tidlig å starte på spriten? Eller GHB'en, hva enn som fikk deg til å fantasere!

 

Vårt svakeste punkt har vært midtbanen i hele år, det er ikke akkurat en bedring dette.

Lenke til kommentar

Jeg føler meg ikke helt trygg enda. Forsvaret og angrepet deres ser fortsatt veldig sterkt ut, og med enda en forsvarsrekke på midtbanen, burde dere være i stand til å forsvare en eventuell ledelse.

Heyhey, litt tidlig å starte på spriten? Eller GHB'en, hva enn som fikk deg til å fantasere!

 

Vårt svakeste punkt har vært midtbanen i hele år, det er ikke akkurat en bedring dette.

Husk at vi også har en svært svekket midtbane, samt en bøtte med dritt i mål. For all del, vi burde vinne denne kampen, men United er et ekstremt sterkt hjemmelag, og dere har fortsatt mye kvalitet på banen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...