Zandreu Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Innlegget mitt var vel omtrent på samme seriøsitetsnivå som Jotun sine pleier å være. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Innlegget mitt var vel omtrent på samme seriøsitetsnivå som Jotun sine pleier å være. Alle vet at sarkasme/ironi ikke fungerer på nettet Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Innlegget mitt var vel omtrent på samme seriøsitetsnivå som Jotun sine pleier å være. Alle vet at sarkasme/ironi ikke fungerer på nettet Haha, ser den. Var kanskje i feil tråd med tanke på spøken. Var en svær diskusjon angående akkurat det for en uke siden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Innlegget mitt var vel omtrent på samme seriøsitetsnivå som Jotun sine pleier å være. Rapportert for personangrep. Nok er nok! Det er ikke lov å si sannheter på diskusjon.no Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Hahaha. Jeg liker ikke moderatorene her inne. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Innlegget mitt var vel omtrent på samme seriøsitetsnivå som Jotun sine pleier å være. Rapportert for personangrep. Nok er nok! Det er ikke lov å si sannheter på diskusjon.no Hohoho Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Almunia Sagna, Djourou, Koscielny, Gibbs Denilson, Diaby, Wilshere Nasri, van Persie, Arshavin 4 endringer fra Barcelona-kampen. Trioen Denilson, Diaby, Wilshere funker ikke. 0-0. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 OHMYGOD, Denílson + Diaby. Uffffffffffffff. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Burde ikke en Rosiscky (husker aldri hvordan det staves) spille fremfor Denilson? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Det der er jo et bortimot toppa lag. Fabregas og Song er de eneste som mangler og av de to er Song det eneste tapet. Fabregas har vært ræv i hele år. Fitteslegge, jeg hadde håpet at Wenger stilte et litt svakere lag. Våre 11? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Song var åpenbart mannen jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 OBERTAN OG GIBSON FRA START! Snakkas a verden, nå tar jeg selvmord 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Bare å gratulere Arsenal med seieren. "rioferdy5 - Let's av iiiiiiiiiit 2day boys....Old Trafford will be bouncing today + I'll be supporting loud + clear!! Hate watching if I'm honest. " No Rio today. Endret 12. mars 2011 av Latias Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 OBERTAN OG GIBSON FRA START! Snakkas a verden, nå tar jeg selvmord Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Det der er jo et bortimot toppa lag. Fabregas og Song er de eneste som mangler og av de to er Song det eneste tapet. Fabregas har vært ræv i hele år. Fitteslegge, jeg hadde håpet at Wenger stilte et litt svakere lag. Våre 11? Fabregas, Song, keeper1/keeper2, Clichy, Walcott, Vermaelen. Det er dei som manglar. Hernandez kjem forresten til å gjere livet surt for oss i dag! Endret 12. mars 2011 av TomWhittaker 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Dere sier jo selv at Gibbs er bedre enn Clichy, noe jeg ikke bestrider etter å ha sett franskmannen slite mot oss de siste åra. Almunia/Senjengjebgni er care, det er ikke store forskjellen på de to. Walcott er ca 100 ganger så ufarlig som russeren. Noe mangler jo dere også, men ikke like mye som oss. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 #MUFC team v #AFC: VDS, Rafael, Smalling, Vidic, Evra, Fabio, Brown, O'Shea, Gibson, Rooney, Hernandez. :!: Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 #MUFC team v #AFC: VDS, Rafael, Smalling, Vidic, Evra, Fabio, Brown, O'Shea, Gibson, Rooney, Hernandez. :!: Seriøst? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jepp. Et stor pikk i trynet til alle dere som mener vi har godt lag. 0-5 her. Wilshire kommer til å spise oss alene. DET VERSTE JEG HAR SETT I HELE MITT LIV!! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hahahahahahaha, fyfaen meg det tristeste laget. Jeg fikk mld om at Gibson/Obertan startet, men dette er jo bare MYE verre. 2 offensive spillere, 8 forsvarere Skammelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå