Nicht Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hei. Jeg tenkte og bestille langrennski på internett, men da har jeg noe spm ang. det. * Vil butikken sette på bindingen i denne skipakken? * Hvordan isåfall vil de vite hvilket spenn jeg har i forhold til høyde og vekt? Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) beklager, trodde eg var på Hardware-delen. Endret 8. mars 2011 av Kløno Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Husk å bestille med USB 3.0. Er mye raskere enn 2.0!!! ? Lenke til kommentar
HansU Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hvis du kjøper skipakke vil de helt sikkert montere bindinger etter skotypen som er med. Spennet er det verre med. Om du bestiller en billig ski, er det ikke noe spenn uansett, og da kan 15-20 cm høyere enn deg selv være en god indikasjon. Om du skal handle en dyrere ski, anbefaler jeg deg å besøke en ordentlig butikk, der de kan måle spennet i skien, og markere smøresonene for deg i samme slengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå