vannslangen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Har begynt så smått å se meg om etter et nytt hovedkort og prosessor. Har ikke fulgt så godt med på den fronten de siste 2 år, da mitt Intel 775 Asus kort og c2d 6750 har fungert knirkefritt. Men jeg vil helst ikke kjøpe noe som blir fort utdatert når jeg først kjøper. Legger heller i et par ekstra kroner for å få noe av "det nyeste". Jeg ser det skrives en del om SATA II disker, men finner få HK på komplett som er merket med dette..? Er dette noe som er på vei? Vil det isåfall være bakoverkompatibelt med mine SATA disker, som jeg ikke hadde tenkt å bytte ennda? Så er det en annen ting også, men det blir kanskje litt offtopic i dette forumet, men er det noen nye socketer på vei sånn innen "rimelig" tid, eller vil 1366 socketen kjøre en stund til? Og et aller siste spørsmål; (Ble for mye på en gang dette) Vil min Noctura-kjøler fra 775 socketen min passe 1366 socket? Kunne sikkert googlet mye av dette, men liker å høre ting fra folk som har god kjenskap til tingene Setter stop pris på svar Lenke til kommentar
Mr_incognito Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 kjøp deg en av de nye sandy bridge prosessorene sammen med et socket 1155 HK anbefaler Asus sabertooth 1155 + i7-2500k/2600k prosessor, det oppsettet kommer til å vare en god stund og koster rundt 4k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå