Tabris Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har et rart problem. Jeg har en laptop, DELL Inspiron 9400. I det siste har det hendt at når jeg trykker play på en YouTube-video så går hele skjermen i svart. Jeg snakker da ikke om selve YouTube-vinduet, men hele skjermen. Det virker som om skjermen slår seg av, selv om laptopen fortsatt er på, og jeg må restarte maskinen. Det virker helt tilfelding hvilke YouTube-videoer det skjer med, og når jeg har restartet maskinen kan jeg se videoen uten problem etterpå. Interessant nok var det noen som hadde kommentert på den ene YouTube-videoen at det hendte med dem også. Jeg har prøvd å google problemet, men får bare opp svar på spørsmål der det er selve videoavspillingen som går i svart. Noen som har noen anelse om hva dette kan være? Jeg bruker Firefox. Lenke til kommentar
ferskvare Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Skjer dette i uansett nettleser, eller kun i Chrome? (Her antar jeg at alle bruker Chrome ) Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg vet ikke om det skjer i andre nettlesere siden jeg bare bruker Firefox. Det er også helt random, jeg kan se mange videoer uten at det går i svart, det skjer forholdsvis sjelden. Lenke til kommentar
ferskvare Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ah, siden du bruker FF, aner jeg ikke. Jeg har det samme problemet, men i Chrome. Lenke til kommentar
R2B2 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg vet ikke om det skjer i andre nettlesere siden jeg bare bruker Firefox. Det er også helt random, jeg kan se mange videoer uten at det går i svart, det skjer forholdsvis sjelden. Hva med IE? Du har vel ikke fjernet den? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg har fortsatt IE, men bruker den kun hvis det er sider som ikke fungerer i Firefox. Jeg er litt motvillig til å bruke IE siden jeg ikke vet når skjermen blir svart neste gang, og jeg kan da være i fare for å måtte bruke IE lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå