Torstein Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JEG TROR IKKE MINE EGNE ØYNE!!!!!!! HVA FAEN?!?!! JAAAAAAAAAAAAAAA 1 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nani klasse på den headingen! 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Aiaiai... 1-1. Hva faen skjedde der? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :d:d: 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Og attpåtil av Titten Tei! HAHA! 3 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 HJKASHJKFDGHDGKJHDGKJJ J JAJAJAJAAJAJAFEJIDASJKLshfkagghadahdg 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Aiaiai... 1-1. Hva faen skjedde der? En barcelonaspiller headet ballen i eget mål. Har du ikke TV? Like fattig som niko? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :d:d: 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jada, skal Almunia bli skadet også nå? Pul meg i rassen. FY FAEN! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Aiaiai... 1-1. Hva faen skjedde der? En barcelonaspiller headet ballen i eget mål. Har du ikke TV? Like fattig som niko? Bummer! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg begynner å grine om Szczesny er ute resten av sesongen. De må gjøre noe. Livmorkake, endetarmspudding, ja takk! Enig med deg. Huff.. det er til å grine av hvis det stemmer Forøvrig gosser det meg så jævlig at Busquets scorte selvmål. Etter Alves er han den spilleren jeg syntes er verst på Barcelona laget med oppførsel på banen. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg begynner å grine om Szczesny er ute resten av sesongen. De må gjøre noe. LIVMORKAKE, endetarmspudding, ja takk! Haha! Husker når hele fotballeuropa gikk av skaftet pga noen livmorkaker! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Da må vel Barca ha to til? Uavgjort med 2-1? Scårer Arsenal et til nå så er Barca i problemer. Endret 8. mars 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Busquets må stadig vekk betale tilbake for skandaleoppførselen i fjor. Herlig! Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Aiaiai... 1-1. Hva faen skjedde der? En barcelonaspiller headet ballen i eget mål. Har du ikke TV? Like fattig som niko? Hva er vitsen med et personangrep? Sier mer om deg enn hans økonomi 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå