The Hoff Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Arsenal har ikke hatt mye å stille opp med så langt dessverre, Barca er bedre i omtrent alt. Hadde de vært litt mindre skuddredde tror jeg de kunne hatt et par til. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Hva er steinøks-modus ? Når folk er helt steinøks. Når folk har et svakt øyeblikk. Type: Endret 8. mars 2011 av stizzen 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hva er steinøks-modus ? Når folk er helt steinøks. Type: Åja.. Sist jeg sjekka var dette en steinøks. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Arsenal have made just 41 touches in the opposition half in the first half, compared to 310 by Barcelona fyfaen, stygg statistikk det ja. Lurer på hva NUFC ville hatt Hallo? Dette visste vi jo? Wenger gikk ut å sa at vi ville se et defensivt Arsenal i dag, med 60% deffensiv jobbing. Jeg er overhode ikke overrasket. Men det er fortsatt spenning i kampen. Hvis Barcelona scorer ett mål til, trenger vi kun ett for ekstraomganger. Dessuten må vi i angrep for å ha mulighet nå. Håper på et endret kampbilde etter pause, men dette ser stygt ut som overkjøring fra Barcelona. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Torstein: Beklager min utrolig dårlige spøk, skal endres med en gang! Nå er kampen igang igjen ja, yea, skal prøve å kose meg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Sesongen til Szczesny kan være over. Uff. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Szczesny ute resten av sesongen. Fy faen. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Åja.. Sist jeg sjekka var dette en steinøks. Og sist jeg sjekka var dette en bøtte med dritt: ..det betyr ikke at man ikke kan være det. 2 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Szczesny ute resten av sesongen. Fy faen. WHAT? KILDE? Edit: Nice one, Schlaps Endret 8. mars 2011 av Torstein Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ka skjedde med han? Bomma når han skulle ta imot ballen på et skudd, og ødela hånda. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Szczesny ute resten av sesongen. Fy faen. WHAT? KILDE? Nei, skade. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Szczesny ute resten av sesongen. Fy faen. Det var da litt prematurt? Er snakk om et leddbånd slik jeg forsto det og hvis det er røket er sesongen over. Endret 8. mars 2011 av KjellV Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Szczesny ute resten av sesongen. Fy faen. WHAT? KILDE? Han sa det selv visstnok, hørte det når kampen startet nå, hvor ene fyren sa det. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Szczesny ute resten av sesongen. Fy faen. WHAT? KILDE? En kar som hadde snakka med han. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Dette er ikke morsomt engang,7-0 slutt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg begynner å grine om Szczesny er ute resten av sesongen. De må gjøre noe. Livmorkake, endetarmspudding, ja takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå