Vestaa Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Må jo være en skriveleif. Skjer ikke at Gibbs starter en så viktig kamp. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ja, tror nok som sagt at det er en skrivefeil, men det hadde vært utrolig gøy om det stemte. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 ser man det ja, Van persi og Cesc fra start. Spennende indeed Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Team news fra Arsenal.com Virker som at Gibbs starter! Clichy er ikke på benken en gang. Regner med at det er en skade. Vi får håpe at det ikke er alvorlig! Edit: På Listen LIVE-greia til ATVO står det derimot at Clichy starter. Vet ikke hva jeg skal tro lenger. Edit 2: Arsenal.com har oppdatert artikkelen, Clichy starter. Endret 8. mars 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Rosicky er riktig i denne kampen, så kan Nasri ta seg av siden til Alves, der han får mye rom. Arshavin vs Alves hadde vært katastrofalt fra start, og høyresida er også viktig å passe på. Adriano er solid offensivt, og uansett hvem av Barca's angrepstrio som trekker ut mot venstre(Villa sannsynligvis), så er personen en enorm trussel. Shava kan komme inn om det står 0-0 etter 70 minutt eller noe slikt. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Syns det blir feil med Rosicky på vingen. Syns han har prestert meget dårlig der denne sesongen og ville heller sett Arshavin. Verken Adriano eller Alves er veldig gode defansive så tror nok det ikke ville vært et stort problem. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Shava kan komme inn om det står 0-0 etter 70 minutt eller noe slikt. Hvorfor det? Vi avanserer jo med 0-0. Håper på reprise av RM 2006. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Tipper Barcelona knuser oss 3-0. Bye bye CL. Jeg tror desverre også at vi blir knust i dag. Men spenningen er uutholdelig nå, ned på lokalpuben og ta seg en cola nå (må kjøre), og håpe på det beste. Hadde vært sinnsykt om vi gikk videre. Lykke til! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Valget av Rosicky kommer som et defensivt valg, vi har ingen behov for å angripe på begge kanter når vi har en ledelse. Dessuten er Rosicky bedre til å holde ballen innad i laget, så selv om han er dårligere enn Arshavin offensivt, er han overalt bedre å starte med i en slik kamp, imo. Bortesupporterne har vist holdt på i flere timer der nede allerede, godt å høre! Hadde vært morsomt, men ikke uforventa, om vi lagde mer lyd enn Camp Nou ikveld. Makan til stille stadion skal en lete lenge etter. Holder ikke en knapp opp mot en eneste Engelsk eller Italiensk når det gjelder stevning. Shava kan komme inn om det står 0-0 etter 70 minutt eller noe slikt. Hvorfor det? Vi avanserer jo med 0-0. Håper på reprise av RM 2006. Fordi jeg tror at Barca kommer til å merke presset da + i begge kampene på Emirates har de kollapset etter 70 minutt, kan tro det samme skjer i dag. Ifjor så var de så langt før at det gjorde ingenting. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Fordi jeg tror at Barca kommer til å merke presset da + i begge kampene på Emirates har de kollapset etter 70 minutt, kan tro det samme skjer i dag. Ifjor så var de så langt før at det gjorde ingenting. Godt poeng. Vi er vant til en helt annen intensitet enn det Barca er i La Liga. Selv om de leder etter 70 minutter, kan det svært godt være at vi klarer å snu det. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 RvP får smertestillende i spillertunnelen rett før kampstart, ehh. Lenke til kommentar
Sn4k3Eye Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nervos nå.. Nervøs?!? Jeg har vært helt vrak i hele dag, ikke mye konstruktivdt å få gjort på jobb i kveld. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Lykke til, Gooners. Håper dere tar denne. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Herregud Barcelona er giftige i kveld. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hadde dødd på meg om jeg var Arsenalsupporter nå. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 I kveld er vi alle Arsenal supportere 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Almunia i mål nå? Fy faen i helvette. Walkover vær så snill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå