Gå til innhold

CL: 8.3.2011 Barcelona - Arsenal


Urmaker

Anbefalte innlegg

Aaah, gleder meg til kamp i kveld! Ville tro vi taper, men vi skal så absolutt ikke avskrives :w00t:

 

Noen som vet hvilken stream som er best av cdon.com og viaplay sin? Eller om det er andre som er bedre?

Når det endelig er ordentlig kamp og den ikke går på noen av kanalene jeg har må jeg jo få se den, og jeg NEKTER å se den på ræva stream med koreansk kommentator.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Abidal kan like fint spille midtstopper som venstreback, han har gjort det veldig mye i år, og spiller der også for Frankrike. Busquets faller ofte tilbake i forsvarsleddet for å la Alves gå opp, så det bør ikke være et alt for stort problem, men det at Keita/Mascherano skal få den rollen til Busquets og komme ned i forsvaret er et lite problem.

Valdes

Alves - Busquets - Abidal - Adriano

Mascherano

Xavi - Iniesta

Messi - Villa - Pedro

 

Ser ikke så verst ut. Yaya Toure viste i CL 08/09 at han kunne ta midtstopperrollen ypperlig, så tror Busquets også kan klare det. Mascherano stiller jeg meg tvilende til, for det han har gjort i Barcelona er ikke det beste. Men nå kjenner han Arsenal godt fra PL da.

 

Håper Arsenal fortsetter med den flotte angrepsfotballen fra sist kamp, og ikke faller for fristelsen å falle ned med alle mann og forsvare, som så mange andre har gjort på Nou Camp. Tror ikke det skjer med Arsenal dog, både fordi de ikke har samme defensive kvaliteter som Chelsea/Man Utd/Inter, men også fordi de kan ta Barcelona ved å spille offensivt.

Lenke til kommentar

Aaah, gleder meg til kamp i kveld! Ville tro vi taper, men vi skal så absolutt ikke avskrives :w00t:

 

Noen som vet hvilken stream som er best av cdon.com og viaplay sin? Eller om det er andre som er bedre?

Når det endelig er ordentlig kamp og den ikke går på noen av kanalene jeg har må jeg jo få se den, og jeg NEKTER å se den på ræva stream med koreansk kommentator.

CDON og viasatplay sin er vell den samme? Tror du kjøper kamper via CDON for å kunne se på viasat, vist jeg ikke har missforstått.

Lenke til kommentar

Szczesny

Sagna Djourou Koscielny Clichy

Diaby Wilshere Cesc

Nasri van Persie Rosicky

 

Rosicky, Diaby, the fuck?

 

Tydelig at vi skal spille forsvarskamp. Tanken må jo være at Rosicky er bedre enn Arshavin defensivt. Arshavin kommer inn når vi ligger under 1-0. Blir bra dette.

 

4-1.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Adriano starter i følge UEFA. Maefteda hadde rett.

 

Vil heller ha Denilson enn Diaby i Song-rollen. Diaby går på idiotiske løp fremover, der han går seg fast.

 

Jævla bra at Rosicky starter nå som jeg har tenkt over det. Vi ble terrorisert av Alves med en gang Arshavin kom inn, og Nasri flytta over på høyre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...