Gå til innhold

CL: 8.3.2011 Barcelona - Arsenal


Urmaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner meg ikke helt på Wenger heller. Ødela en stor fotballkamp? Forutenom spenningen var det ikke veldig underholdne å se på igår, spesielt ikke fra Arsenals side. Hadde skjønt han om Arsenal faktisk hadde spilt angrepsfotball, noe jeg er skuffet over at de ikke gjorde.

 

Vet ikke hvordan det er med deg, men for meg er det som regel spenningen som gjør en kamp god eller "stor". Kampen hadde enormt potensial da vi var videre og Barcelona hadde 40 minutter på å skåre et mål. Hele kampen ble drept når RvP ble utvist. Veldig synd at noe slikt skjer i en så viktig kamp.

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke helt på Wenger heller. Ødela en stor fotballkamp? Forutenom spenningen var det ikke veldig underholdne å se på igår, spesielt ikke fra Arsenals side. Hadde skjønt han om Arsenal faktisk hadde spilt angrepsfotball, noe jeg er skuffet over at de ikke gjorde.

 

Vet ikke hvordan det er med deg, men for meg er det som regel spenningen som gjør en kamp god eller "stor". Kampen hadde enormt potensial da vi var videre og Barcelona hadde 40 minutter på å skåre et mål. Hele kampen ble drept når RvP ble utvist. Veldig synd at noe slikt skjer i en så viktig kamp.

 

Ja, men nå skal ikke dommeren bevare spenningen da :)

Lenke til kommentar

Inter klarte det helt fint ifjor, og det med en defensiv midtbanespiller i Motta. Klart Arsenal fikk en vanskeligere oppgave, da det er vanskelig med 10 mot 11, men Van Persie var ikke den mest prominente baki der for Arsenal heller. Det at han går ut, betyr ikke at Barcelona bare kan spasere inn og få sjanser.

 

Men skulle heller ønske at det kunne vært 11 mot 11, gjerne med Song, Walcott, Pique og Puyol tilstede også.

Lenke til kommentar

Det var hvertfall ingenting som skulle tilsi skade på reprisen av taklingen. Alves gikk rett på ball, og var knapt nær Wilshere.

 

Nå sier jeg ikke at Barcelona var noe bedre, tvert om. Men tror Barcelona ville blitt stemplet om det var omvendt.

 

Håper ikke du snakker om den beinharde taklinga rett utenfor 16-meteren? Den så ihvertfall brutalt vond ut for Wilshere.

Lenke til kommentar

Det er Barcelona vi snakker om. En av fotballstormaktene i verden. De kommer aldri til å få rødt kort i slike situasjoner. Det er de for mektige til.

På hvilket grunnlag kan du påstå noe sånt? Slike påstander og påstander at ingen dommere i Europa liker engenslke lag, er usakelige og forbanna unødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...