Big Tone Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Mja, både og. Nå teller jeg ikke hvor mye Nani hiver seg gjennomsnittslig, og det betyr lite. Poenget mitt kom fram Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Nani filmer mye. Har lagt på vei sluttet å bekymre meg når han legger nede. Om det ikke er etter sånne skrekktaklinger da Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Skjønner meg ikke helt på Wenger heller. Ødela en stor fotballkamp? Forutenom spenningen var det ikke veldig underholdne å se på igår, spesielt ikke fra Arsenals side. Hadde skjønt han om Arsenal faktisk hadde spilt angrepsfotball, noe jeg er skuffet over at de ikke gjorde. Vet ikke hvordan det er med deg, men for meg er det som regel spenningen som gjør en kamp god eller "stor". Kampen hadde enormt potensial da vi var videre og Barcelona hadde 40 minutter på å skåre et mål. Hele kampen ble drept når RvP ble utvist. Veldig synd at noe slikt skjer i en så viktig kamp. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Skjønner meg ikke helt på Wenger heller. Ødela en stor fotballkamp? Forutenom spenningen var det ikke veldig underholdne å se på igår, spesielt ikke fra Arsenals side. Hadde skjønt han om Arsenal faktisk hadde spilt angrepsfotball, noe jeg er skuffet over at de ikke gjorde. Vet ikke hvordan det er med deg, men for meg er det som regel spenningen som gjør en kamp god eller "stor". Kampen hadde enormt potensial da vi var videre og Barcelona hadde 40 minutter på å skåre et mål. Hele kampen ble drept når RvP ble utvist. Veldig synd at noe slikt skjer i en så viktig kamp. Ja, men nå skal ikke dommeren bevare spenningen da Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Inter klarte det helt fint ifjor, og det med en defensiv midtbanespiller i Motta. Klart Arsenal fikk en vanskeligere oppgave, da det er vanskelig med 10 mot 11, men Van Persie var ikke den mest prominente baki der for Arsenal heller. Det at han går ut, betyr ikke at Barcelona bare kan spasere inn og få sjanser. Men skulle heller ønske at det kunne vært 11 mot 11, gjerne med Song, Walcott, Pique og Puyol tilstede også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Lurer på når dette begynte å bli lov i fotball: Endret 9. mars 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Om man skal gi rødt på den, gir man også rødt på Van Persie på slappet hans. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Om man skal gi rødt på den, gir man også rødt på Van Persie på slappet hans. Kan være enig, men Abidal fikk ingenting. Ikke tilsnakk, nada. Konklusjon: Det er lov med kvelertak Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Sant det. Nå vet jeg ikke om dommeren så situasjonen med Abidal da, siden det hendte litt utenom spilleren som lå nede på bakken. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Abidal var ikke den eneste. Alves tok et identisk grep på Nasri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 http://www.skysports.com/story/0,19528,11945_6804339,00.html Mascherano. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Godgutten jo! Husker når han nekta å spille for dere, og når han ditcha dere til fordel for Barcelona. Søtnosen! <3 2 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det var hvertfall ingenting som skulle tilsi skade på reprisen av taklingen. Alves gikk rett på ball, og var knapt nær Wilshere. Nå sier jeg ikke at Barcelona var noe bedre, tvert om. Men tror Barcelona ville blitt stemplet om det var omvendt. Håper ikke du snakker om den beinharde taklinga rett utenfor 16-meteren? Den så ihvertfall brutalt vond ut for Wilshere. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det er Barcelona vi snakker om. En av fotballstormaktene i verden. De kommer aldri til å få rødt kort i slike situasjoner. Det er de for mektige til. På hvilket grunnlag kan du påstå noe sånt? Slike påstander og påstander at ingen dommere i Europa liker engenslke lag, er usakelige og forbanna unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå