Gå til innhold

CL: 8.3.2011 Barcelona - Arsenal


Urmaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man Arsenalsupporterne er så opptatt av dommerfeil så kan man jo se første kampen omigjen.

Denne dommerfeilen er mye mer kontroversiell enn de i første match.

De viste seg jo å være like avgjørende som utvisningen i går. Arsenal hadde ikke ett skudd på mål med van Persie på banen heller. Men verken Wenger eller Van Persie klaget på dommeren etter Emirates. Norm det i fotball å ikke kommentere avgjørelser som går i lagets favør.

Lenke til kommentar

Om man Arsenalsupporterne er så opptatt av dommerfeil så kan man jo se første kampen omigjen.

Denne dommerfeilen er mye mer kontroversiell enn de i første match.

De viste seg jo å være like avgjørende som utvisningen i går. Arsenal hadde ikke ett skudd på mål med van Persie på banen heller. Men verken Wenger eller Van Persie klaget på dommeren etter Emirates. Norm det i fotball å ikke kommentere avgjørelser som går i lagets favør.

Jo jeg er forsovet enig. Men de dommerfeilene vi så i første kamp ser vi jo hele tiden. Hvor mange kamper ser vi ikke med feil offsideavgjørelser eller fellinger som burde vært straffe eller vica versa?

 

Avgjørelsen vi så i går var så bak mål at dommeren ikke kan unnskylde seg med noe som helst. Misforstå meg rett: Det var ikke en situasjon som gav mer utfall enn de andre avgjørelsene, men her så alle andre enn Bussaca at det ikke var rødt, uten å måtte granske reprisene.

Lenke til kommentar

Greit nok at Alves og Xavi ble liggende og late som noen ganger, men var det ingen som la merke til situasjonene hvor Wilshere og Nasri gjorde det samme?

 

Skjønner meg ikke helt på Wenger heller. Ødela en stor fotballkamp? Forutenom spenningen var det ikke veldig underholdne å se på igår, spesielt ikke fra Arsenals side. Hadde skjønt han om Arsenal faktisk hadde spilt angrepsfotball, noe jeg er skuffet over at de ikke gjorde.

 

Om noen skal bli straffet av UEFA, bør det jo være dommeren. Fortsatt like latterlig at de skal være fritatt fra kritikk.

 

http://vimeo.com/20825839

 

Spør du meg, så er stemplingen og bitch-slappet hvertfall på grensen til rødt tilsammen. Se på hvordan han plutselig fester blikket på Alves og slår etter han, helt bevisst. Noe av det samme Drogba ble utvist av i Moskva.

Endret av Maefteda
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vent litt, du mener når Wilshere haltet rundt 2-3 minutter etterpå? Selvsagt kan alt dette være skuespill men jeg tviler. Jeg driter også i om de lå lenge nede på bakken, så lenge det ikke ble flaut. Jeg snakker om at de heiv seg konstant. Var som om det var 6-8 versjoner av Nani ute på banen igår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vent litt, du mener når Wilshere haltet rundt 2-3 minutter etterpå? Selvsagt kan alt dette være skuespill men jeg tviler. Jeg driter også i om de lå lenge nede på bakken, så lenge det ikke ble flaut. Jeg snakker om at de heiv seg konstant. Var som om det var 6-8 versjoner av Nani ute på banen igår.

Enig her, men at de heiv seg så mye som Nani kan diskuteres

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...