Gå til innhold

CL: 8.3.2011 Barcelona - Arsenal


Urmaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driter litt i at Barca fortjenere å gå videre med tanke på spill når dommeren frarøver Arsenal alle sjanser. Ble oppriktig kvalm når RVP ble utvist. Føler med dere, noe så innsiktsløst og hjernedødt har jeg ikke sett fra en dommer på lenge. Helt ufattelig at slike dommere skal få dømme i sluttspillet, en "joke" som RVP sier.

 

Jeg vil si jeg var ganske objektiv når jeg så denne kampen frem til dommeren trakk det røde kortet. Faen som jeg ønsket at Arsenal skulle sende Barca ut da, hvor mange ganger skal middelmådige dommere fra kontinentet få lov til å dømme slike kamper? Engelske lag blir jo snytt time and time again, sa den anglofile. Det er likevel noe i det, stilen til de Engelske tror jeg bidrar til at dommere utenfra stiller seg annerledes til dem.

Endret av Hyrlen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Lurer på når jeg ser den første som klager på defensiv og destruktiv spillestil av Stoke, Birmingham eller Blackburn her. Mener å huske at folk har vært misfornøyde med slikt tidligere.

 

Den nye trenden er vel at de som får dommeren mot seg er de som fortjener å vinne...

 

Og til de som mener Abidal skulle vært utvist, hva med RvP sitt første gule da? Abidal tar tak rundt halsen på Persie, men Persie fester blikket sitt på Alves og slår etter hodet hans.

Lenke til kommentar

Og til de som mener Abidal skulle vært utvist, hva med RvP sitt første gule da? Abidal tar tak rundt halsen på Persie, men Persie fester blikket sitt på Alves og slår etter hodet hans.

 

Greitt det, då hadde det i alle fall vore 10 mot 10.

 

Såklart, då kan ein alltids argumentere for at Barca skulle vore 9 mann.

post-35502-0-37284700-1299659690_thumb.jpg

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Det er Barcelona vi snakker om. En av fotballstormaktene i verden. De kommer aldri til å få rødt kort i slike situasjoner. Det er de for mektige til.

 

 

Er det rart enkelte av oss klager over at dere ikke kan se to sider av en sak?

 

Det der mener jeg er soleklart rødt kort, han hekter beinet til Fabregas mellom lårene sine. Så det mener jeg er et udiskuterbart kort!

 

Artikkel fra Dagbladet;

 

Wenger sier det ikke bare var folk fra Arsenal-leiren som var opprørt over dommerens innsats etter kampen.

 

- Jeg snakket akkurat med noen representanter fra UEFA, og de var også sjokkerte. Du kommer hit med håp om en fantastisk fotballkamp, men for hvilken grunn? Hvordan han greide å ødelegge dette er pinlig for sporten, sier han.

 

Resten kan du lese her!

Lenke til kommentar

Haha, kortet til Puyol ifjor er klart. Uansett om han ser på ball eller ikke, hekter han Fabregas, og stter han ut resten av sesongen i samme sleng.

RVP gir Alves en "kjærlig" berøring på kinnet, og Alves gjør det meste ute av det for å få han sendt av. Som resten av Barca gjor i hele går. Tror bare jeg så en person på Barca som ikke la seg med engang en eneste Arsenal spiller var i nærheten, og det var faktisk Messi. Xavi sin på Wilshere var spesielt kvalmende.

Lenke til kommentar

Nasri Twitter:

 

Nanas08 Samir Nasri Official

Thank you for your support once again u were amazing sorry for the result now we have to think about Man utd game and we still have a league to win and by the way bussaca is the best....pff

 

van Persie twitter:

 

Persie_Official Robin van Persie

Thanks all AFC fans 4 tonight played vs a great team and a even better ref. He had a absolute shocker tonight think we all agree on this 1

 

Wilshere:

 

jack_wilshere Jack Wilshere

Arsenal fans great as always! Sorry about the result,good luck to Barca,great team! Oh yeah and the ref was good aswell....

 

Cesc:

 

cesc4official Cesc Fàbregas Soler

Great support from the arsenal fans. I take full blame for the result tonight. One of the worst moments of my life. I apologise.

 

Skjønner frustrasjonen til spillerne, men får litt vondt av Cesc. Stakkar..

Endret av Torstein
Lenke til kommentar

Teipball, nu er du lite objektiv. Ikke rødt kort der?!? Sug meg

 

For en argumentasjonteknikk, sug meg, virkelig det er det beste du kommer med.....

Forøvrig er jeg Real Madrid supporter, og jeg skulle ønske at Arsenal hadde spilt Barcelona ut med alle kunstens regler, men når kampen ble som den ble synes jeg Barcelona fortjente seieren. Og dermed "forsvarer" Barca når folk kommer med meninger jeg synes er feil.

 

Jeg synes ikke det er rødt, straffe er det dog. Men er vel en vurderingsak etter hva man mener er rødt eller ikke.

 

 

 

Det første gule til persie er da udiskutabelt.

 

Det andre kortet ville neppe Barcelona fått.

 

Det andre kortet ville ikke United fått, Liverpool fått, Real Madrid fått, Inter fått osv. Det var en dårlig avgjørelse, men det å mene at Barcelona har dommeren med seg konstant blir feil.

 

Men vi blir jo ikke enige uansett så er ikke vits å fortsette dette videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...