Gå til innhold

CL: 8.3.2011 Barcelona - Arsenal


Urmaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok RvP starter på benken, men om han føler seg fit til det kan han nok komme inn å avgjøre!

 

Ang Bendtner vs Chamakh diskusjonen så ser det ut som folk her har litt korttidshukomelse. Chamakh har vært mye bedre i de fleste kampene han har spilt, eneste grunnen jeg ser som kan forsvare Bendnter den dag i dag er formen, for den er bedre enn Chamakh sin. Har bannet så enormt mye over Bendter og kan egentig ikke fordra dansken, men håper faktisk ørlite at han starter. Bendter spiller også bedre når han kommer fra benken syns jeg. Litt for lat til å spille en hel kamå virker det som.

Chamakh har hatt god form i høst, det stemmer ja. Og han skal ha mye takk for det, men er det virkelig ingen her som husker Tottenham kampen feks? Greit, han gålla ett, men Gallas sine "fantastiske" last ditch tackles var hovedsaklig for Chamakh snubla over ballen alene igjennom eller så godt som. Mannen eier ikke målinnstinkt og er grei å ha i en PL kamp, men ikke borte mot Barca på Camp Nou. Bendtner kan frustrere veldig og jeg er langt ifra sikker på at han kommer til å levere imorgen, men om han gjør så er han en konstant måltrussel. Noe Chamakh ikke er selv når han er i form.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter her med en halvfeit en nå... RvP og Cesc tilbake er enormt viktig og vi kan faktisk ha sjangs til å dra dette i land om de spiller! Eneste som jeg ikke liker er skaden til Song, ble jo sagt at han skulle være klar til Sunderland kampen egentlig. Denilson/Diaby bør spille sin livs kamp i dag!

Lenke til kommentar

Laget som stilte på Nou Camp i fjor:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Thomas Vermaelen - Mikael Silvestre - Gaël Clichy

Samir Nasri - Denílson - Abou Diaby

Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Tomas Rosicky

 

Laget som forhåpentligvis starter i dag:

 

Wojciech Szczesny

Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Johan Djourou - Gaël Clichy

Cesc Fábregas - Abou Diaby - Jack Wilshere

Samir Nasri - Robin van Persie - Andrei Arshavin

 

Uavhengig av hvem som starter på topp, er dagens lag utrolig mye sterkere enn det som startet fjor.

 

Barcelona kommer nok til å styre kampen, men med en venstreback og et midtbaneanker som stopperpar, kan de fort finne på å slippe inn både ett og to mål.

Endret av Le Professeur
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...