Gå til innhold

CL: 8.3.2011 Barcelona - Arsenal


Urmaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Total joke - the sending off. How can I hear this whistle with 95 000 jumping up. How can I hear this? FOR GODS SAKE"

 

"Makes it even worse (1 second between whistle and shot). 1 ssecond from whistle to my shot, it's just a joke. he's been bad all evening, blowing his whistle against us all evening. I really don't know why's he's here today...It's just a joke. 95 000 people jumping up, I explained to him, how could i hear his whistle? Unbelievably stupid. Injustice sensed in our dressing room now, that ref today killed the game today in my opinion. "

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Van Persie "in furius bustup med match officials in the tunnel" i følge SkySports kommentatorene.

 

Jeg hørte Wenger... :p Er du sikker du hørte RVP?

 

Kan bekrefte at det var Wenger det var snakk om, bust up mellom Wenger + dommer.

 

RVP intervju nå på Sky!!

 

 

Hehe, godt mulig.

Lenke til kommentar

Ingen unnskyldning det. Inter greide det med 10 mann i fjor, chelsea året før der, og Man u, i 2007(?). Fryktelig svakt av Arsenal det her.

 

Inter klarte det ikke. De tapte 1-0, Chelsea gikk ut.

Inter klarte det de ville. Vinne over to kamper.

 

Inter gikk videre pga en veldig bra hjemmekamp der de vant 3-1 med god fotball, ikke at de tapte 0-1 borte.

 

Inter fikk også hjelp av dommeren. Da Barca fikk et feilaktig annullert mål i slutten på Camp Nou

De fikk kjempehjelp mtp det røde kortet.

Lenke til kommentar

Det er jo helt vanvittig at jeg sitter her og argumenterer MOT mine medsupportere, at jeg i det hele tatt gidder å poste her. Vi hadde 0 skudd på mål viss jeg ikke tar helt feil.

 

Ja Wenger er egentlig ikke noen hakk bedre enn en viss kar jeg nevnte, jaja aldri en kjedelig dag...

Lenke til kommentar

Ingen unnskyldning det. Inter greide det med 10 mann i fjor, chelsea året før der, og Man u, i 2007(?). Fryktelig svakt av Arsenal det her.

 

Inter klarte det ikke. De tapte 1-0, Chelsea gikk ut.

 

Det er ikke poenget. Poenget er at Chelsea minimerte barca til 1 sjanse på Camp Nou. Inter og man u også. Arsenal der i mot, fikk sjanser i mot hvert 5 minutt, og stillingen kunne like så godt vært 10-1. Forferdelig forsvarspill av et engelsk topplag. Rett og slett flaut imo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Barcelona attempted more shots on their own goal than Arsenal managed themselves (0) in this match. Exit.

 

Legg til 69% possesion for Barca så kan vi konkludere med at Barcelona fortjente å gå videre selv med tvilsom utvisning.

Hva hadde dere forventet? Arsenal gjorde jobben på hjemmebane, og gjorde spilte mer defensivt på Camp Nou, noe som til tider funka jævlig bra. Hadde det ikke vært for en idiotdommer og en idiotisk hælpasning hadde det sett anderledes ut. De fleste visste vel når de satt seg ned for å se denne kampen at Barca kom til å ha store deler av ballposseion, det sa jo til og med Wenger før kampstart.

 

Jeg hadde ikke forventet noe annet jeg. Men poenget med de statsa viser at det ikke er vits å klage over dommeren. Dere fortjente ikke å vinne.

 

Som noen Arsenal-fans har sagt, "vi viste det var vanskelig, vi tapte fortjent og jeg er stolt over å være arsenal-fan". Lær av det.

Ingen som engang har NEVNT at vi fortjente å vinne. Frustrasjonen ligger i en hårreisende feilvurdering. Og da ikke en uklar straffesituasjon, men en hendelse som alle med litt innsikt i fotball ville latt passere.

Lenke til kommentar

SERR, JEG HATER BARCA INTENS!!!! ALLTID HAR DE DOMMER PÅ DERES FAVØR, OGSÅ GJØR DE HVA VIL MED OSS! HORELAGH!!!! MESSI FÅR GJØRE HVA HAN VIL UTEN VI KAN RØRE HAM.. KUKUNGE!!!

I første kamp ble Barcelona snytt for en straffe og fikk et mål feilaktig annulert, så det at dommeren aldri dømmer Arsenals vei er tøv

Var vel heller at Barcelona ofte har dommeren på sitt parti... hvem glemmer vel kampen mot Chelsea der Øvrebø avgjorde kampen.

Den gamle utvisningen, som jeg mener det var, var med på avgjøre kampen. Arsenal mister en viktig brikke i overgangsspill og siden de ikke har så mange på topp kan Barcelona gå fram med flere mann.

Endret av datating
Lenke til kommentar

De viser den igjen nå flere ganger på Sky også, er jo nesten ikke 1 sek en gang.. høres ut som 0.5+ kanskje. Helt sykt. Og RVP ser ikke mot linjedommeren, så kan ikke se flagget, og ser rett og slett bak på dommeren ETTER han skyter... hva faen gjør RVP feil der? Han hørte ikke fløyten, det er klart, men til og med om han hadde hørt den hadde jo det ikke vært feil å skyte der.

Det var 1-1, bortemål, de vant første kampen 2-1 etter de ga AAAALT og den LILLE sjansen dem har å ta ut dette DRITTLAGET Barcelona som får alt av runking av dommere og journalister, når det er 1-1 borte mot Barca; bare taes vekk av en slik RETARD-dommer. Fy faen, Van Persie intervjuet var herlig å se på men jeg kan ikke tenke meg hvor vanskelig det var for ham å ikke banne på intervjuet. Han holdt på for å si det sånn men ja, perfekt intervju.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Teipball: Kom ned fra din høye hest, og forstå Arsenal-supporternes frustrasjon. Tror de fleste av dem vet godt at de tapte fortjent, men det må da vel gå ann å kritisere en helt hinsides latterlig dommeravgjørelse allikevel?

 

Herlig å høre på van Persie, mon tro om han blir straffet for disse uttalelsene?

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Yo arsenals: Dere tapte ikke kampen pga dommeren.

Enig. Men hadde vært ålreit å sett kampen 11 mot 11, eller hva? Man bør jo gjerne ha 15-16 spillere mot det laget der, ekstremt kjipt å miste en da. I tillegg mister vi et viktig oppspillspunkt, vi hadde, etter utvisningen, ingen som kunne utføre noe som helst, og kontringene var hjertesløse.

 

Men for all del, vi kunne like gjerne tapt 5-1 uten den utvisningen, poenget er vel at det uansett er ødeleggende for kampen.

 

Oh jess.... Og det har eg dekket i et tidligere innlegg :)

 

Barca fortjent videre. Synd arsenal blir fratatt enhver mulighet til å utligne på grunn av en idiotdommer.

 

Men samme idiotdommer unnlot å gi Barcelona en klar straffe. Så han var ikke urettferdig, bare dritdårlig.

Lenke til kommentar

Dere må være blind for å mene at dommeren vant kampen for barcelona, klart han var svak men vi spilte langt under par i begge kamper. Nei jeg håper da for faen ikke Wenger synker ned på ferguson sitt nivå, det ville vært flaut og pinlig. Ha litt stolthet og vær ærlige, vi tapte for et mye bedre lag i dag.

 

Kanskje jeg ikke er en like god supporter som dere, men jeg fatter bare ikke hva som er vanskelig med å innrømme når motstanderen faktisk var mange hakk bedre.

 

Nå tror jeg ikke så mange sier så mye på at Barca var best i kampen og sett under ett fortjent går videre.

Men når dommeren utviser vår eneste spiss feilaktig så blir det jo selvsagt vanskelig for Arsenal å ha de samme mulighetene til å svare som med fullt lag, og dommeren påvirker dermed kampen med sin feil.

Det må det være lov å klage på og påpeke både for oss og Wenger, så skal man selvsagt berømme Barca for det gode laget de er.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

SERR, JEG HATER BARCA INTENS!!!! ALLTID HAR DE DOMMER PÅ DERES FAVØR, OGSÅ GJØR DE HVA VIL MED OSS! HORELAGH!!!! MESSI FÅR GJØRE HVA HAN VIL UTEN VI KAN RØRE HAM.. KUKUNGE!!!

I første kamp ble Barcelona snytt for en straffe og fikk et mål feilaktig annulert, så det at dommeren aldri dømmer Arsenals vei er tøv

Var vel heller at Barcelona ofte har dommeren på sitt parti... hvem glemmer vel kampen mot Chelsea der Øvrebø avgjorde kampen.

Den gamle utvisningen, som jeg mener det var, var med på avgjøre kampen. Arsenal mister en viktig brikke i overgangsspill og siden de ikke har så mange på topp kan Barcelona gå fram med flere mann.

Kampen mot Chelsea blir helt irrelevant. Hadde Barcelona fått straffen og mål på Emirates hadde de hatt et mye bedre utgangspunkt, og kampen hadde blitt helt annerledes. Barca som klubb kan da ikke lastes for dommertabber

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg hadde ikke forventet noe annet jeg. Men poenget med de statsa viser at det ikke er vits å klage over dommeren. Dere fortjente ikke å vinne.

 

Som noen Arsenal-fans har sagt, "vi viste det var vanskelig, vi tapte fortjent og jeg er stolt over å være arsenal-fan". Lær av det.

Det at man har 69% ballpossesion og masse skudd betyr ikke at Barca er fortjent videre. Det er godt mulig at de er det, men det blir latterlig å argumentere for at seieren var fortjent med ballpossesion og skudd da Arsenal gikk ut for å forsvare seg og spille på resultatet fra hjemmebane. Blir idiotisk å dra fram stats i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...