Gå til innhold

CL: 8.3.2011 Barcelona - Arsenal


Urmaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, vi spilte borte mot Barca, hvem hadde trodd vi kom videre?

Utrolig surt med en dommer som sugde ræv, men face it, de hadde nok slakta oss uansett.

 

Skal gå med hodet høyt hevet og le av alle de nye Barca-"supporterene" på skolen i morra, PROUD TO BE A GOONER!

Lenke til kommentar

Det er så dumt at hele kampen ødelegges. Så jævlig dumt. Det er dritkjipt. Han ville jo rett og slett at Engelske laget skal straffes for ALLE småting, til og med gule kortet til Koscielny på starten var soft. Er så jævlig dumt. 1-1, Arsenal er videre hvis de scorer en til og det var jo alltid mulig med 11v11 fordi Arsenal er gode nok.

 

Det er helt sykt, som Stefan sier, jeg hørte jo faen ikke fløyten en gang. Hvordan skal RvP høre den? Og TIL og MED hvis han hadde hørt den, det var jo 1 sek etter han blåste!! ETT jævla sekund. Denne dommeren bør jo få suspensjon eller noe, men neinei, ingen kommer en gang til å SNAKKE om dette i UEFA.

 

Dette var rett og slett latterlig, uansett hvor gode Barca er blablablalbal og Arsenal hadde ikke skudd i dag, kampen ble ødelagt når stillingen var 1-1 og Arsenal hadde store sjanser til å gå videre. Helt ødelagt, og det var faen meg 6 dommere på banen. Hvorfor? Hva faen gjør de der hvis sånne røde kort skal deles ut og ødelegge kamper? Det ER så latterlig.

 

Shame; just a fucking shame.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Dere må være blind for å mene at dommeren vant kampen for barcelona, klart han var svak men vi spilte langt under par i begge kamper. Nei jeg håper da for faen ikke Wenger synker ned på ferguson sitt nivå, det ville vært flaut og pinlig. Ha litt stolthet og vær ærlige, vi tapte for et mye bedre lag i dag.

 

Kanskje jeg ikke er en like god supporter som dere, men jeg fatter bare ikke hva som er vanskelig med å innrømme når motstanderen faktisk var mange hakk bedre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Barcelona attempted more shots on their own goal than Arsenal managed themselves (0) in this match. Exit.

 

Legg til 69% possesion for Barca så kan vi konkludere med at Barcelona fortjente å gå videre selv med tvilsom utvisning.

Hva hadde dere forventet? Arsenal gjorde jobben på hjemmebane, og gjorde spilte mer defensivt på Camp Nou, noe som til tider funka jævlig bra. Hadde det ikke vært for en idiotdommer og en idiotisk hælpasning hadde det sett anderledes ut. De fleste visste vel når de satt seg ned for å se denne kampen at Barca kom til å ha store deler av ballposseion, det sa jo til og med Wenger før kampstart.

Lenke til kommentar

Hvorfor fikk ikke Messi for å skyte når han var i offside og det hadde blitt blåst da. Hadde han gitt gult der så hdade jo det nesten vært 80% greit, men ikke det en gang... fucking shite ref. Latterlig at ingen kommer til å kritisere ham en gang..

 

Btw: Nycoplus:

 

Wenger involved in a bust up med dommeren i tunnellen, sa Sky Sports....hehe ;)

Lenke til kommentar

Ingen unnskyldning det. Inter greide det med 10 mann i fjor, chelsea året før der, og Man u, i 2007(?). Fryktelig svakt av Arsenal det her.

 

Inter klarte det ikke. De tapte 1-0, Chelsea gikk ut.

Inter klarte det de ville. Vinne over to kamper.

 

Inter gikk videre pga en veldig bra hjemmekamp der de vant 3-1 med god fotball, ikke at de tapte 0-1 borte.

Lenke til kommentar

Van Persie "in furius bustup med match officials in the tunnel" i følge SkySports kommentatorene.

 

Jeg hørte Wenger... :p Er du sikker du hørte RVP?

 

Kan bekrefte at det var Wenger det var snakk om, bust up mellom Wenger + dommer.

 

RVP intervju nå på Sky!!

Lenke til kommentar

Yo arsenals: Dere tapte ikke kampen pga dommeren.

Enig. Men hadde vært ålreit å sett kampen 11 mot 11, eller hva? Man bør jo gjerne ha 15-16 spillere mot det laget der, ekstremt kjipt å miste en da. I tillegg mister vi et viktig oppspillspunkt, vi hadde, etter utvisningen, ingen som kunne utføre noe som helst, og kontringene var hjertesløse.

 

Men for all del, vi kunne like gjerne tapt 5-1 uten den utvisningen, poenget er vel at det uansett er ødeleggende for kampen.

Lenke til kommentar

SERR, JEG HATER BARCA INTENS!!!! ALLTID HAR DE DOMMER PÅ DERES FAVØR, OGSÅ GJØR DE HVA VIL MED OSS! HORELAGH!!!! MESSI FÅR GJØRE HVA HAN VIL UTEN VI KAN RØRE HAM.. KUKUNGE!!!

I første kamp ble Barcelona snytt for en straffe og fikk et mål feilaktig annulert, så det at dommeren aldri dømmer Arsenals vei er tøv

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ingen unnskyldning det. Inter greide det med 10 mann i fjor, chelsea året før der, og Man u, i 2007(?). Fryktelig svakt av Arsenal det her.

 

Inter klarte det ikke. De tapte 1-0, Chelsea gikk ut.

Inter klarte det de ville. Vinne over to kamper.

 

Inter gikk videre pga en veldig bra hjemmekamp der de vant 3-1 med god fotball, ikke at de tapte 0-1 borte.

 

Inter fikk også hjelp av dommeren. Da Barca fikk et feilaktig annullert mål i slutten på Camp Nou

Lenke til kommentar

Barcelona attempted more shots on their own goal than Arsenal managed themselves (0) in this match. Exit.

 

Legg til 69% possesion for Barca så kan vi konkludere med at Barcelona fortjente å gå videre selv med tvilsom utvisning.

Hva hadde dere forventet? Arsenal gjorde jobben på hjemmebane, og gjorde spilte mer defensivt på Camp Nou, noe som til tider funka jævlig bra. Hadde det ikke vært for en idiotdommer og en idiotisk hælpasning hadde det sett anderledes ut. De fleste visste vel når de satt seg ned for å se denne kampen at Barca kom til å ha store deler av ballposseion, det sa jo til og med Wenger før kampstart.

 

Jeg hadde ikke forventet noe annet jeg. Men poenget med de statsa viser at det ikke er vits å klage over dommeren. Dere fortjente ikke å vinne.

 

Som noen Arsenal-fans har sagt, "vi viste det var vanskelig, vi tapte fortjent og jeg er stolt over å være arsenal-fan". Lær av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...