Gå til innhold

CL: 8.3.2011 Barcelona - Arsenal


Urmaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som synes begge gule til RvP er tullete?

 

Til dere som bekymrer dere for Szczesny: De sa det var et problem med et leddbånd, men visste ikke hvor alvorlig det var. Kan være en liten strekk, kan være avrivning. HVIS det er avrivning er sesongen over for polakken.

 

HVIS det er avrivning kan i verste fall karrieren være over, eller det kan ta LAAANG tid å komme tilbake :)

Snakker av erfaring :thumbdown:

Lenke til kommentar

Game over. Dommeren har gitt Barcelona seieren.

 

Nå må du gi deg, klart utvisningen var streng, men samtidig så kan man lure på hva van persie drev med. Barcelona har vært mange hakk bedre i dag, og tidvis i første kamp også, klar dette er surt men litt realistiske klarer vi vel være? Vi trenger faktisk bare et mål så er vi through. Ser jævli vanskelig ut akkurat nå men alt kan forsatt skje.

 

Og dette er grunnen til at jeg poster i fotballtråder lite, folk mister jo heeeeelt hode og det er alltid dommeren sin feil. Minner for mye om en manu tråd :!:

Endret av Nycoplus
Lenke til kommentar

Hører dere fløyte i det hele tatt? Jeg klarer jo faen ikke høre fløyten når f.eks Arshavin blir straffet for hands osv... hørte jo faen ikke noen fløyte. Jeg fattter ikke hvordan han kan gi et gult kort til Van Persie for det der, spesielt når det er i en stadion med 90 000 fans... og han vet det ødelegger kampen ved å gi rødt kort der. Det var faen meg ingenting. Helt fantastisk.

 

Bendtner, Bendtner Bendter.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...