banansplitt™ Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Fotballen hadde ikke vært halvparten så interessant om alle dommeravgjørelsene var perfekte. Nei, for da hadde ikke Chelsea vært med å kjempe om gull i PL. 3 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Eg garanterer at eg er større og tøffere enn deg pianogutt. Du er hvertfall større og tøffere på internett. Kan ikke måle meg opp mot din kulhet. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Publikumet på Camp Nou er om mulig enda kjipere og mer sutrete enn de på Sør Arena. 2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Fotballen hadde ikke vært halvparten så interessant om alle dommeravgjørelsene var perfekte. Nei den ville blitt mye mer interessant fordi det beste laget ville vinne kampene, og ikke de som har dommeren på sin side. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nei, for da hadde ikke Chelsea vært med å kjempe om gull i PL. Haha, Chelsea kjemper om 3. plassen. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 1 sekund var det mellom fløyta og van persie sitt skudd. Kilde: Skysports. Utrolig dommeravgjørelse. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nei, for da hadde ikke Chelsea vært med å kjempe om gull i PL. Haha, Chelsea kjemper om 3. plassen. Nei, Chelsea er potensielt 6 poeng bak United. Vi er på vei nedover og har mistet Nani, dere er på vei oppover. Dere skal også møte oss i en kamp som kan avgjøre alt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 ALMUNIA ER JO GOD! HVA FAEN? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hørte dere at det var ETT sekund mellom fløyten gikk og Van Persie tok og avfyrte skudd? ETT sekund. Det er derfor man må bare si at vi må bare fortsette å klage om dommere og ikk si "jaja, det skjer". Klag klag klag til noe skjer, men når trenerne gjør de får de jo ban. Det er så patetisk at en slik avgjørelse preger denne kampen SÅ mye nå. Verste jeg har sett. Og ja, Rosicky fresmtår som en fighter i denne andre omgangen nå, en del passion. For en redning av Almunia. 1 sekund var det mellom fløyta og van persie sitt skudd. Kilde: Skysports. Utrolig dommeravgjørelse. Ja hørte det på Sky akkurat nå jeg og. Helt vanvittig... Ett fuckings sekund. Latterligste jeg har hørt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Sitter med en følelse av at Arsenal faktisk skal greie det her. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 For ett mål. Men dommeren har ØDELAGT denne kampen. HELT sykt urettferdig og fucked up. Fuck this. 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Skal se Almunia blir den store helten i kveld! Burde kanskje ikke sagt det, neste involvering blir sikkert et selvmål.. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Fantastisk skåring, nytelse å se sånt Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Sitter med en følelse av at Arsenal faktisk skal greie det her. Du måtte? FAEN SÅ KVALM JEG BLIR AV STOKKE. Arsenal scorer: "Det e kamp igjen, jaja". Xavi scorer: "EEEEL MAESTRO! KNUT-TORBJØRN, KAN Æ FÅ SUG DÆ?". Fitte. 1 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Fy faen i helvete for et fuckings mål!!! Fantastisk!!! Endret 8. mars 2011 av sureup Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Der gikk ihvertfall oddsen min inn. Minst 2 mål i andre omgang Endret 8. mars 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nei, Chelsea er potensielt 6 poeng bak United. Vi er på vei nedover og har mistet Nani, dere er på vei oppover. Dere skal også møte oss i en kamp som kan avgjøre alt. Aldri i verden om Chelsea kommer topp 2 i år. Men, la oss ta den diskusjonen i en annen tråd. Denne handler såvidt jeg vet om Barcelona - Arsenal. Ojsann, fint mål! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå