Jotun Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 FY FAEN!!! Dommeren må ha fått MESSIS pikk i ræva! Forbanna KØDD! OAKDODAG BAUYDGAIJSN Sånn. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Tragisk dømming! Først får han gult kort for en filming av Alves og deretter en tåpelig avgjørelse av en drittdommer, fy faen. Andre var mongo, første var VELDIG greit. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hva i alle dager skjedde der? Ble han seriøst utvist fordi han spilte etter fløyta gikk? :!: Ja såg du ikke det? Har du ikke TV? Like fattig som niko eller? 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Første kortet til Persie er da udiskutabelt? Latterlig av P. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Er det rart man ønsker videodømming? Greit nok at Barcelona hadde fått straffe i førsteomgang, men rettferdig skal være rettferdig uansett hvilken vei det er! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Første kortet til Persie er da udiskutabelt? Latterlig av P. Hva i alle dager skjedde der? Ble han seriøst utvist fordi han spilte etter fløyta gikk? :!: Ja såg du ikke det? Har du ikke TV? Like fattig som niko eller? Hadde du fulgt med så visste du at eg gav alle pengene til niko. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Bare jeg som synes begge gule til RvP er tullete? Til dere som bekymrer dere for Szczesny: De sa det var et problem med et leddbånd, men visste ikke hvor alvorlig det var. Kan være en liten strekk, kan være avrivning. HVIS det er avrivning er sesongen over for polakken. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Fotballen hadde ikke vært halvparten så interessant om alle dommeravgjørelsene var perfekte. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Første kortet til Persie er da udiskutabelt? Latterlig av P. Hva i alle dager skjedde der? Ble han seriøst utvist fordi han spilte etter fløyta gikk? :!: Ja såg du ikke det? Har du ikke TV? Like fattig som niko eller? Hadde du fulgt med så visste du at eg gav alle pengene til niko. Følger med som faen jeg. Derfor jeg så hva som skjedde på TV. Pass deg, vet hvor du bor, btw Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 WHAT THE FUCK? ITALIENSKE JÆVEL. Dommeren er sveitsisk. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Umulig for 10 mann å spille mot Barcelonas 12. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Første kortet til Persie er da udiskutabelt? Latterlig av P. Hva i alle dager skjedde der? Ble han seriøst utvist fordi han spilte etter fløyta gikk? :!: Ja såg du ikke det? Har du ikke TV? Like fattig som niko eller? Hadde du fulgt med så visste du at eg gav alle pengene til niko. Følger med som faen jeg. Derfor jeg så hva som skjedde på TV. Pass deg, vet hvor du bor, btw Eg garanterer at eg er større og tøffere enn deg pianogutt. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Umulig for 10 mann å spille mot Barcelonas 12. Skal godt gjøres ja. Huff.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 WHAT THE FUCK? ITALIENSKE JÆVEL. Dommeren er sveitsisk. Spiller liten trille det vel? Må være tidenes verste dommer. Barca skulle hatt straffe i første omgang og nå denne? Komiprisen next. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nå ja, Barca ble snytt for en straffe, så 12 mann blir å ta i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nå er det bare et tidsspørsmål får Barca ikke lenger kan bomme fra <16 meter. Denne kampen er minst like viktig for Utd som Gunners, vi kommer jo til å bli 3x mer assfista, bortsett fra kontringene. Nå begynner de å kuke i forsvar og ja, greit om ballen forsvinner opp på 35-40m før de mister ihvertfall. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Over hundretusen mennesker piper og hyler i det han tar skuddet. Hvordan er det mulig å ikke bruke fornuft der? Endret 8. mars 2011 av Liquidkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå