Gå til innhold

Velge BLES kode på MW2 map packs

Anbefalte innlegg

Hei, som delvis beskrevet i emnetittelen så sliter jeg med å kunne bruke Stimulus og Resurgense Pakkene som jeg har kjøpt til MW2 i store.

Saken er den at jeg har en amerikansk PS3 account men et norskkjøpt spill.

Dette utgjør normalt ikke et problem men av en eller annen grunn får jeg ikke til å velge BLES kode på disse pakkene.

Når jeg trykker download dukker det kun opp en utgave der BLES nummer ikke engang står, og laster jeg ned denne så fungerer den ikke.

Noen som veit noe om dette her? Kundeservice hos nordisk film (som styrer med PSN), ble bare fornermet da jeg informerte om at accounten var amerikansk registrert.

Makan til lite hjelpsomme kundebehandlere har jeg ikke vert borti før.

Håper noen kan hjelpe meg med dette da det er surt å bruke penger på noe man ikke kan benytte seg av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper noen kan hjelpe meg med dette da det er surt å bruke penger på noe man ikke kan benytte seg av.

DLC fungerer bare hvis det er lastet ned ifra PSN isamme region som spillet, sånn har det vært hele tiden. Du er ikke den første som har brent seg på det, men som regel er det folk som importerer spill som brenner seg på det.

Hvor selve konsollen er kjøpt tror jeg ikke spiller noen rolle.

Lenke til kommentar

DLC fungerer bare hvis det er lastet ned ifra PSN isamme region som spillet, sånn har det vært hele tiden. Du er ikke den første som har brent seg på det, men som regel er det folk som importerer spill som brenner seg på det.

Hvor selve konsollen er kjøpt tror jeg ikke spiller noen rolle.

Det er det som er så kjedelig nå. Men jeg har flere ganger før lastet ned DLC til europeiske spill med amerikansk konto. Lastet ned First Strike til black ops for bare noen dager side og der kunne jeg velge hvilken BLES spillet mitt var.

Da blir vel kanskje spørsmålet mitt litt forandret og.

Er det utvklerne som bestemmer hvordan dette skal gå til? Eller Sony PSN?

Blir vel til å skifte adresse på kontoen slik at jeg får norsk store da. For håpe det går i det minste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...