pr1nc3ss Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Hei, i forbindelse med et skoleprosjekt i markedsføringsledelse ved NTNU har jeg laget en spørreundersøkelse som omfatter handlevaner innen kleshandel i butikk og på nett. Markedsundersøkelsen gjøres for en bedrift som skal lansere et nytt konsept for distribusjon av klær på internett. Dette er et "non-profit"-prosjekt for min del, jeg skriver for å få karakter i faget :-) Jeg hadde blitt utrolig takknemlig dersom du tar deg tid til å besvare denne undersøkelsen(tar ca 5-10 minutter). Undersøkelsen er anonym og mailadresse vil kun benyttes til trekning av premie dersom du ønsker det. Det vil trekkes ut en heldig vinner av et gavekort på 500kr i den nye nettbutikken som lanseres i løpet av våren. Link: *edit: undersøkelsen er stengt, tusen takk til alle som tok seg tid til å svare! Ved spørsmål er det bare å ta kontakt med meg, eller poste i denne tråden. Med vennlig hilsen Hege Endret 11. mars 2011 av pr1nc3ss Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Har tatt undersøkelsen! Lenke til kommentar
pr1nc3ss Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Tusen takk! Setter utrolig stor pris på svar, og som sagt: det er bare å kontakte meg dersom dere har noen spørsmål om undersøkelsen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå