pr1nc3ss Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Hei, i forbindelse med et skoleprosjekt i markedsføringsledelse ved NTNU har jeg laget en spørreundersøkelse som omfatter handlevaner innen kleshandel i butikk og på nett. Markedsundersøkelsen gjøres for en bedrift som skal lansere et nytt konsept for distribusjon av klær på internett. Dette er et "non-profit"-prosjekt for min del, jeg skriver for å få karakter i faget :-) Jeg hadde blitt utrolig takknemlig dersom du tar deg tid til å besvare denne undersøkelsen(tar ca 5-10 minutter). Undersøkelsen er anonym og mailadresse vil kun benyttes til trekning av premie dersom du ønsker det. Det vil trekkes ut en heldig vinner av et gavekort på 500kr i den nye nettbutikken som lanseres i løpet av våren. Link: https://survey.svt.ntnu.no/TakeSurvey.aspx?SurveyID=ml1J49l Ved spørsmål er det bare å ta kontakt med meg, eller poste i denne tråden. Med vennlig hilsen Hege Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Det er nok med én tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg