satser Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg lurer på om noen her vet om det er mulig å kjøpe medlemskap på SATS eller ELIXIA for bare 1 eller 2 måneder, eller må man binde seg for et helt år? Takk for svar! Lenke til kommentar
Hepolite Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Virker ikke som det er mulig med 1 eller 2 måneders medlemskap på SATS nei.. SATS Kan virke som at du på Elixia betaler måned for måned. Uten bindingstid. Elixia Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Virker ikke som det er mulig med 1 eller 2 måneders medlemskap på SATS nei.. SATS Kan virke som at du på Elixia betaler måned for måned. Uten bindingstid. Elixia "Alle medlemskap i ELIXIA Join Online har 12 mnd. betalende bindingstid dersom intet annet er oppgitt." Sitat fra linken din. Lenke til kommentar
Hepolite Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Virker ikke som det er mulig med 1 eller 2 måneders medlemskap på SATS nei.. SATS Kan virke som at du på Elixia betaler måned for måned. Uten bindingstid. Elixia "Alle medlemskap i ELIXIA Join Online har 12 mnd. betalende bindingstid dersom intet annet er oppgitt." Sitat fra linken din. Ahh! Min feil. Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Send en epost eller stikk innom å be om det. Du får nok ordnet en avtale men den kommer nok til å koste ganske mye mer enn de "normale" prisene deres! Lenke til kommentar
satser Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg fant ut at det er mulig å kjøpe medlemsskap på SATS for 715 kr for en måned. :-) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hvorfor det? Du kan alltids få en gratis time av de. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Én time, ja. Men om man skal trene i 1-2 mnd blir det smått med de tre prøvetimene man normalt kan få. Hadde vært ideelt med klippekort ellernoe, men det er det vel ingen som praktiserer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå