Cuneax Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Stjernesagaens første episode klar for slipp på kino i tre dimensjoner. Les mer Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Greit nok at Mr. Lucas voldtok Star Wars-universet med den nye triologien men må vi virkelig se det rælet på kino en gang til? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 jeg fikk nok av Jarjar i 2 dimensjoner, vet ikke om hjernen min takler Jarjar i 3 dimensjoner :S *grøss* Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Stakkars Star Wars . Voldtatt og misbrukt av sin skaper og nå blir det sendt på en runde med kompisgjengen hans. Trur jeg må se Phantom Menace i 3D fordi jeg trudde når jeg så den i 2D at en jævligere Star Wars film ikke kunne lages, nå ser det ut som Lukas skal klare å gjøre akkurat det. Jar Jar i 3D kommer til å bli episk jævlig. 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Trenger vi virkelig dette her? Jeg sier NEI! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Februar 2012? Da tar de seg hvertfall god tid med konverteringen fra 2D til 3D. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Tror nok de kommer til å levere ett godt teknisk stykke arbeid, men det hjelper jo lite når det er en grusomt dårlig film som ødelegger det man vokste opp med og som ihvertfall hadde en kult status. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 En ny utgivelse fra en "eldre" 2D-film til 3D som det brukes lang tid på kan jo vise seg å bli et prakteksempel som andre filmstudioer kan strekke seg etter. Så sant det blir bra riktignok... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 du kjenner til utrykket crap in - crap out? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Trur jeg må se Phantom Menace i 3D fordi jeg trudde når jeg så den i 2D at en jævligere Star Wars film ikke kunne lages du har tydeligvis ikke sett starwars holiday special? http://www.youtube.com/FCNGjKnTzaQ hvor fantastisk dårlig denne "filmen" er blir klart 1 minutt etter du begynte å lure på hva Han mente med "lifeday" (0:35 og 1:35) tilogmed lucas selv var så flau over denne at navnet hans ikke dukker opp på rulleteksten Endret 7. mars 2011 av Changis Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Trur jeg må se Phantom Menace i 3D fordi jeg trudde når jeg så den i 2D at en jævligere Star Wars film ikke kunne lages du har tydeligvis ikke sett starwars holiday special? http://www.youtube.com/FCNGjKnTzaQ hvor fantastisk dårlig denne "filmen" er blir klart 1 minutt etter du begynte å lure på hva Han mente med "lifeday" (0:35 og 1:35) tilogmed lucas selv var så flau over denne at navnet hans ikke dukker opp på rulleteksten Hadde ikke sett den. Takk for å tipse meg om den horroren. Men ingen Jar Jar i den så Phantom Menace er verre Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Greit nok at Mr. Lucas voldtok Star Wars-universet med den nye triologien men må vi virkelig se det rælet på kino en gang til? ehhh .... nei, det må du selvsagt ikke hvis du ikke har veldig lyst. På lik linje med alt annet som vises på kino, og andre arrangementer som man må betale for å komme inn på, vil nok dette være helt frivillig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 for en som har vokst opp sammen med Star Wars spørs det hvor frivilligheten ligger i bildet. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ja, er man avhengig så tar man vel i mot det dopet som tilbys Men når rusen uteblir gang på gang så er det vel grense for hvor lenge det går før man har klart å bli nykter. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Star wars Phantom Clonewar Revenge Hope Empire Return IIXVXXI, the Re-re-re-re-re-re-release! Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Kjære George: Det er på tide å begrave den hesten nå. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Uansett om 3d-effekten blir god eller dårlig, så gleder jeg meg til å endelig få muligheten til å se den originale trilogien på stor-lerret. Bare synd at de måtte klippe inn Hayden Christensen i slutten av ROTJ, og på siste scenen kan du fjernt høre jar jar rope "weesa free!" Lenke til kommentar
Phreak Paradize Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg syntes nå Jar Jar reddet 1'eren fra å være fullstendig drital :-).. Unge Vader sugde nå mest av alle.. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hvis ILM er smarte så roter de frem den originale CGI'en og re-rendrer den fullstendig i ekte 3D. Er de støgge i hue så bare kjører de den gjennom de samme borka pipelinene som ble brukt i Clash of the Headaches. Lenke til kommentar
Saiaku Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Slutt å klag. Enten så liker man Star Wars, eller ikke. Å leke halveis fanboy er ikke kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg