Datasmurfen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Trenger tips til musikk som kan brukes til en scene som skal gå i hurtigspoling, må være munter melodi. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Nå vet jeg ikke så mye om hva slags film det er snakk om, men disse to er låter vi har brukt i skifilmer: nummer 1 nummer 2 Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Hmm ikke dumt.. Den sangen jeg leter etter går slikt: da dadda da da da dada, og kan minne om fugledansen. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 hvorfor ikke bare slå til på denne her med en gang? :!: Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hva med "Benny Hill theme" eller "entrance of the gladiators" ? Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Super Mario World themelåtene (er ett par morsomme der). Ellers har du gammel Tom Mathisen og Herodes Falsk musikk, gode gamle KLM bakgrunnslåter og sist men ikke minst "Doop med Doop" Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Benny Hill theme, denne jeg var på jakt etter. Men skal nok vurdere alle forslagene da det var mye bra!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå