abene Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Firefox 4.0 er like rundt hjørnet - en ny nettside presenterer nyhetene. Les mer Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Har kjørt beta av Firefox 4 i lang tid, gledelig at denne er snart i endelig versjon. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 På Wikipedia står det at Firefox 4 RC er gitt ut i dag 7. mars, men jeg finner ingen link. Jeg finner derimot noen linker det står beta 13 på. Mulig RC og beta 13 er det samme? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Lå ute på FTP sidene til Mozilla tidligere idag, ser ut til å ha blitt fjernet nå. Hvorfor den er fjernet aner jeg ikke, lukter det enda en utsettelse? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Er Firefox 4 fortsatt like treig i bruk som ved de tidligere betaene? Da tenker jeg ikke på innlasting av sider, men den forferdelige forsinkelsen du fikk ved gjennomgang av menyer osv. Lenke til kommentar
Sixpacker Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 "Slik blir Firefox 4.0", og så står det........ingenting om hvordan den blir? 2 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Er Firefox 4 fortsatt like treig i bruk som ved de tidligere betaene? Da tenker jeg ikke på innlasting av sider, men den forferdelige forsinkelsen du fikk ved gjennomgang av menyer osv.Hehe, jeg er ikke du i den setningen, utsagnet ditt er vagt. Hvilken platform, har du en screencast som eksempel, har du bug nummeret? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg finner derimot noen linker det står beta 13 på ... Jeg havnet der idag etter en oppdatering av 3.x, og der tilbød gutta å teste / laste ned FF4, som den 9/3 leder til en fil med navnet "Firefox Setup 4.0 Beta 12.exe" ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå