Gå til innhold

åssen bytte kjøpt sms tone på iphone 4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går nok dessverre ikke. Inntil videre kan du kun bruke de meldingstonene som kommer med telefonen. Irriterende og plagsomt? Ja. Det er så få brukbare meldingstoner at alle velger den samme, så når alle i rommet har iPhone og noen får en melding, reagerer alle.

Lenke til kommentar

hvis du går inn på itunes å (search)søker på sms eller fek den jeg lasta ned sean banan , hallå det vibrerar i din roooompa , så virker det jo som en sms lyd , men den lagrer seg som en ringetone , men hvis man ikke får brukt den som det så burde det ikke vært lov å selge som det , kan jo liksom ikke bruke den som ringetone

Endret av miataturbo
Lenke til kommentar

men hvis man ikke får brukt den som det så burde det ikke vært lov å selge som det , kan jo liksom ikke bruke den som ringetone

For det første finner jeg ikke sangen du snakker om ved å søke på "sms". For det andre så selger ikke Apple sanger som meldingstoner, men ringetoner. De har aldri sagt det er mulig å bruke de som meldingstoner. ;)

Lenke til kommentar

har ikke sagt at di skal lære meg noen ting hvor har du sett det ? mener bare at hvis det er en tone du skal kunne bruke som sms så burde det gå ann , det var bare ett spørsmål , hadde jeg vist det hadde jeg ikke spurt , er ikke interesert i å få svar fra idioter å verdensmestere som BYTEX , da kan du la vær å svare isteden å sitte å le for deg selv aleina som du sikkert er å ikke har noe annet å finne på enn å svare dumme svar

Endret av miataturbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...