Aragorn195 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har på lørdag 5. Mars bestilt en RAM-brikke og World of Warcraft Cataclysm, når er det jeg burde få det da? Jeg bor i Langesund. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Innen en uke dersom alt går bra. Posten kan være treg enkelte ganger. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Kjenner jeg posten riktig blir den sikkert sendt fra Sandefjord til Oslo, så fra Oslo til Porsgrunn og så til Langesund. Vil anta at du får den på onsdag tidligst, fredag senest. Men som sagt så er det ingen fasit svar, gjelder å bare følge med på pakkesporingen. Komplett er nå som oftest lynrask med å pakke og sende varene sine. Endret 7. mars 2011 av Ekinorak Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 De sender ingenting i helgen, så de sender det i dag. Må nok regne med 2-3 dager fra i dag av Lenke til kommentar
Aragorn195 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Kjenner jeg posten riktig blir den sikkert sendt fra Sandefjord til Oslo, så fra Oslo til Porsgrunn og så til Langesund. Vil anta at du får den på onsdag tidligst, fredag senest. Men som sagt så er det ingen fasit svar, gjelder å bare følge med på pakkesporingen. Komplett er nå som oftest lynrask med å pakke og sende varene sine. Du tok feil, den kom på tirsdag. Posten er ikke alltid sein som du mener da. Endret 8. mars 2011 av Aragorn195 Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Som sagt bare en antagelse Var bra du fikk den tidligere. Bedre å få den før forventet enn etter. Bestilte også en pakke på komplett i helgen. Den fikk jeg i dag tidlig. Endret 8. mars 2011 av Ekinorak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå