930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hei! Har kjøpt elektriske deler til å lage et QuadroCopter. Saken er at jeg ikke finner utav hvor jeg kan kjøpe deler til "chassiet". Ønsker ikke så dyre deler da dette er vel det som blir "knust" mest. Også var elektronikken dyr nok. Av en annen fyr fikk jeg dette svaret: "I use aluminum square bar for the struts and 2mm aluminum plate for the base. Then I stack 1.3 mm fibreglass for the circuit boards etc. It's as cheap as it comes and very strong. " Men jeg vet jo ikke hvor jeg kan kjøpe slike ting i Norge? Jeg skal bygge min med "motor2motor distance" 50-60 cm. Så om basen er 10x10 cm og armene da blir 40-50 cm lange så vil jo det være midt i blinken. Takk! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 kompis av meg har lagd quadrokopter hvor selve chassiset er deler av et tørkestativ fra biltema og noen biter aluminium og så er alt bare boltet og skrudd sammen. aluminiumsplater selges nok på de fleste byggevarebutikker og om du ikke finner det så kan sikkert plexiglass gjøre jobben bra nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå