kingkop Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Er ikke sikker på om dette er rett forum, men pytt pytt.. Jeg nettopp fått mitt første web cam, et Logitech Quick Cam Zoom. Alt ser ut til å funke bra, men når jeg skal bruke den på Messenger (versjon 6.0) så er det ikke fnugg av lyd. Bruker jeg den på Netmeeting så er det lyd og bilde, men bildet er så redusert i forhold til messenger at det ikke er noe artig. Er det noen som har opplevd det samme? Hvordan kan dette løses? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 du må gå igjennom noe som heter veiviser for lyd og videojusteringer i messenger og så velger du på mic logitech cameraet ikke utgangen som er på lyd kortet Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Kan det være at du bare ber om video. Da får du ikke automatisk voice. Du må be om voice også. Edit: Skrivefeil Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Dette hører hjemme under "programvare" Riktig posting er ikke "pytt pytt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg