Gå til innhold

Hvem spilte vanilla wow?

Anbefalte innlegg

Det jeg savner mest er vel som de fleste også har sagt, world pvp / ranking systemet. ( Commander Hank ftw )

Måtte du tilfeldigvis bytte til Hænk etter du migrerte fra burning blades til grim batol?

Edit: dobbelpost :(

Jeg spilte aldri på Burning Blades, det var på Daggerspine jeg fikk rank 11, migrerte så til Kazzak når den opnet og vi fikk gratis migrering, noe som var en episk kveld. : ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post-85775-0-69930700-1301498478_thumb.jpg

Fant en zippa folder som het "old screenshots", haha DER var det mye fra 2006.

Det der tror jeg var det aller første screenshottet jeg tok.

post-85775-0-28087500-1301498724_thumb.jpg

Enda et. Tydelig at jeg ikke visste helt hvem Katrana Prestor var på den tida, ellers hadde jeg vel ikke sagt det der.

post-85775-0-44481100-1301498844_thumb.jpg

Stor shiny drage i Duskwood. Ikke mange minuttene etter at jeg hadde vært borte og kikka på vidunderet fant jeg meg selv corpserunning tilbake husker jeg.

post-85775-0-34982800-1301499004_thumb.jpg

Spol framover et par uker så fant jeg ut hva alt+z gjorde. Lå sikkert 20-30 screenshots tatt mens jeg satt på flightpath i den fila.

Det var noen ihvertfall. Blei SKIKKELIG tatt av nostalgien mens jeg bladde meg gjennom alle sammen. :)

Lenke til kommentar

Savner stort tidene vi progressa i MC, BWL, AQ 40 og Naxxramas. Gjennomført herlige instancer som traff meg rett i hjererota. Følelsen av å downe feks. Neffy, Four Horsemen og Ragnaros var ubeskrivelige. Good ol' times. Kunne tenkt meg å spille på en level 60 server selv.

Lenke til kommentar

Reglene for å promotere privat servere er vell ikke lov her antar jeg? Veldig synd egentlig, hadde vært morsomt å fått samla en del nordmenn for de gode gamle raidsa.

Fant en video på youtube som disse folka har laga og viser hvordan det var før etc. Om denne bryter med reglene får dere bare ta å fjerne den :)

Endret av Sandsvei
Lenke til kommentar

Spilte fra EU beta til mai 2010. (startet på silvermoon)

Var i en flott guild som het "Eyes of Elune"

Sikkert noen på forumet som husker den, eller var med.

Evig glad for at jeg ikke spiller lenger :-)

Jeg og ble med i Eyes of Elune når Wow kom ut, var også med når dem slo seg sammen (vist jeg husker rett var det bloodgoat clan?) og ble til shade i tfa med raging vikings og eq.... et eller annet. heh

Goe tider det :)

Lenke til kommentar

Starta å spille på US betaen og husker jeg og noen andre på forumet "lurte" til oss kontoer i Korea betaen og byttelånte forskjellige beta accounts :p

Husker også hvor mye gøyere det var å raide i vanilla, spilte hunter. Var ganske artig med all den spesielle pullinga hunters måtte gjøre. Tanke adds i MC og kite mobs rundt over alt.

Epic bue + staff greiene til hunter husker jeg også var et sant helvete, men utrulig moro når jeg fikk det til :D

Men ingen ting som slår Ragnaros first kill!

Lenke til kommentar

Husker de evige rundene i stratholme for de forbanna valor legs før raidingen :p Fikk de aldri.

Savner mest stemningen av hele spillet, sonene, dungeons og raids. Helt konge å løpe rundi i IF mens byen var spekket med folk. Savner spesielt UBRS, ZG og MC. Ingenting slår stemningen i disse raidene. Her er en video fra guildens første Ragnaros kill, man hører det er ekte glede etter uker med wipe :)

Spilte på Khadgar PvE, Men of the West.

Lenke til kommentar

Spilte både US og EU beta, og selvsagt også fra release. Har spilt igjennom alle expansionpackene, selv om jeg sluttet å raide etter TBC. Er laaaangt ifra noen proffspiller, men koser meg med spillet =)

Har selvsagt sluttet en haug med ganger, he he.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...