atwater Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hei, Jeg blir ferdig med IKT-servicefag om noen måneder og har nå startet jakten på lærlingplass, jeg har søkt et sted, men jeg aner ikke hvor jeg ellers har lyst til å søke. Det jeg har mest lyst til å drive med er enten support via telefon, eller reise rundt og drive med support hos privatpersoner eller bedrifter, siden jeg da liker best å fikle med maskinen. Jeg har bestemt meg for å ikke havne opp på en skole eller i kommunen, dette er fordi jeg har hørt at det er dårlig der. Så jeg har lyst til å enten havne opp i et stort firma eller et lite firma. Lønna får vel være som den er. Der jeg søker er i Akershus/oslo området. Så hvis det er noen som har tips til steder jeg kan søke, så hadde det vært kjempefint. Jeg er åpen for det meste egentlig, så lenge det ikke er skole/kommune relatert. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Forsvaret har en del lærlingplasser i oslo og akershus, du kan søke deg inn der. Ellers gjør du ett godt valg når du holder deg unna skoler, jeg har enda til gode å se en ett bra skole-nettverk... Lenke til kommentar
atwater Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Der jeg har søkt er IKT lærling hos ØKOKRIM og FORSVARET. Ja det har jeg også! Lenke til kommentar
tor1986 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det enkleste du kan gjøre er å gå inn på yrke.no, som er akershus fylkeskommune sine utdanningssider. Legger ved en link som peker direkte til lærebedrifter i IKT faget i akershus. http://www.yrke.no/Tillegg/lerebedrifter/?utdanningsprogram=SS&kurs=SSISF3----®ioner%5B%5D=1®ioner%5B%5D=2®ioner%5B%5D=3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå