Gå til innhold

Online Games med bra PVP!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et spill som fokuserer på PvP, men som samtidig er et MMORP?

Ville heller anbefalt Heroes of Newerth, et veldig bra MOAB (Multiplayer Online Arena battle). Heroes of Newerth er en "klone" av det gamle spillet DotA som var et tileggspill til Warcraft 3. Veldig god grafikk og spillbarhet, kan spille det hele dagen. Det er i tilegg et spill for de konkurransedyktige, og har mange turneringer, offisielt The Gathering spill også, der førstepremien er 20 000.

Det koster 180kr, mye for penga vil jeg si.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Høres ut som om jeg har fått med meg de riktige tingene,så jeg tror at jeg holder meg unna rift- ser ut som om jeg får vente på GW2 noe som virker veldig bra..

Tusen takk for all hjelpen folkens, veldig hyggelig med all responsen- tar gjerne i mot mer hvis det er noen andre spill som er verdt å nevne.

Lenke til kommentar

Du kan også spille League of Legends, som også er et MOAB, men bare gratis

Trådstarter setter god grafikk som et viktig kriterie. HoN har bedre oppløsning og grafikk, men er også et spill for de som liker Player vs Player, da det er mer konkurranseorientert.

Lenke til kommentar

Darkfall Online .

Baseres noe på gear, men når du har bygget et solid grunnlag med de skills du føler du trenger, så er det enkelt å skaffe.

Full loot og mye gruppe/solo/dup pvp. Og store kamper om spillerstyrte byer ;) .

Verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar

Høres ut som om jeg har fått med meg de riktige tingene,så jeg tror at jeg holder meg unna rift- ser ut som om jeg får vente på GW2 noe som virker veldig bra..

Tusen takk for all hjelpen folkens, veldig hyggelig med all responsen- tar gjerne i mot mer hvis det er noen andre spill som er verdt å nevne.

Tror nok GW2 er den du venter på, men gi Heroes of Newerth et forsøk om du ikke er redd for å bli flamet 2 måneder i strekk før du får ditt første ingame-kompliment. Sykt bra spill, 100% pvp-rettet, stort miljø, bra balansert og blir oppdatert jevnlig.

Evt kan du jo prøve GW1 da. Jeg slutta etter Paragon/Dervish kom inn i den 2. expansjonen, syntes det ble litt rotete etter det og altfor mye PvE jeg måtte gjennom for å kunne bruke skills i pvp, men det er fortsatt pvp-erfaringen jeg setter høyest hittil. Sykt samspill i GvG og tombs(eller hva det kalles nå), mye taktikk i å sette sammen et balansert lag som kan møte alt av gimmicky builds og også kunne stå sterkt mot andre balanserte lag, kunne spike, kunne løpe flag/relics osv. Fantastisk gøy, krever mye av alle på laget, voice communication er helt nødvendig.

edit: og begge spillene jeg nevner er helt uavhengig av farm/gear. Man starter på samme grunn hver gang(bortsett fra unlockable skills i guildwars som du må spille en del pve for å få tilgang til), det er kun hva du bruker det til som avgjør hvor god du er.

Endret av Gebby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...