Durka Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Hei! Jeg trenger din hjelp til å finne et mmorpg som har et bra pvp system, helst ikke alt for gear/class basert- der skill levelen til spilleren har mye å si. Bak meg har jeg erfaring fra Age of conan og KnightOnline (Sikkert ingen som har hørt om med dette er spillet som hadde den beste pvpen!!) og håper dere kan hjelpe meg med å finne et spill som kan underholde meg. Andre ting som er viktig: Grafikken kan ikke være dårlig, og det må være en del personer som spiller spillet sånn at det er en åpening for en typ world pvp, siden jeg og noen andre kommer til å starte opp på nytte hadde det vært fint om det går fint å solo/duo/group og mass pvpe (viktigste er duo og group). Tusen takk! Endret 6. mars 2011 av Durka Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Sjekk ut Warhammer online: Age of Reckoning. http://www.ign.com/videos/2008/10/09/warhammer-online-pc-video-review?objectid=748723 Lenke til kommentar
Durka Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Takk for responsen- tenkte å sjekke ut GW2 når det kommer ut- noen som har noe erfaring med gw sånn generelt sett, kanskje noen har lyst til å dele litt erfaringen? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 EVE online har et rimlig heftig pvp system. Verd å sjekke ut om du liker sci-fi spill, men er kanskje ikke slikt type spill du ser etter? Lenke til kommentar
Durka Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Eve online virket ikke helt som spillet for meg, og du har nok rett i at det kanskje ikke er helt det jeg ser etter, men takk for ideen. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Du kan jo se på spillet RIFT, som hadde release i forrige uke. Ganske mye pvp der. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 RIFT, ett ypperlig pvp spill. De siste 2 dagene har jeg hatt det utrolig morsomt med open world pvp prøvd alle spillene dine også trådstarter, men syns pvp i rift er morsommere. Mye pga att det er 32 forskjellige classes på en måte. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Skjønner ikke hvordan du kan si at Knight online hadde den beste PVP'en... det er jo et pek og klikk spill (Du må klikke for å gå rundt, du står stille når du sloss, med mindre du velger å løpe vekk:p dette er mine meninger, jeg synes gameplayet var ræva) --- Men uansett, rift er et supert spill, jeg har drevet med Warfronts helt fra level 10-20, og det er ganske fett;D Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Prøv Bloodline Champions du heller. Gratis og 100% PvP! Selve spillet avhenger KUN av skills, ingen equips eller andre ting som ødelegger. Ett "fair" spill der alle kan vinne selv mot de mest erfarne spillere! Og for ikke å nevne underholdnigsverdien Lenke til kommentar
Durka Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Skjønner ikke hvordan du kan si at Knight online hadde den beste PVP'en... det er jo et pek og klikk spill (Du må klikke for å gå rundt, du står stille når du sloss, med mindre du velger å løpe vekk:p dette er mine meninger, jeg synes gameplayet var ræva) --- Men uansett, rift er et supert spill, jeg har drevet med Warfronts helt fra level 10-20, og det er ganske fett;D Antar du aldrig gjorde det så bra i KO, altså det som gjorde det spesielt var at personen som var flinkest til å stoppe animationen mens man slåss, samt timet hits for å avbryte heals gjorde at det handlet om SKILL. Det var også sånn at var du 2-3 rutinerte spillere kunne du ta ned 5-6mans grupper noe som var genialt. Debuff systemet var enkelt men bra- der du trengte cure fra priest/rouges for å få de bort. men men spillet ble ødlagt så nok om det. Men ja, jeg synes rift virker så wow aktig.. Samt jeg ser ikke helt hva som er så skillbasert i rift.. Kan noen forklare dette? Noen sier at spillet suger etter lvl 20, hvordan er det i forhold til dere som spiller nå? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg vil anbefale Global Agenda, et MMOTPS som ligner noe på TF2. Du har da 4 klasser: Assault, medic, recon og Robotics. Mer info kan du finne her. Det finnes da en prøveversjon av spillet, og hvis du bestemmer deg for at du vil kjøpe det, har jeg en kode som gir deg 50% av på prisen. Lenke til kommentar
Joooy Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg sier bare Dark Age of Camelot! Bedre pvp/rvr skal du se laaaaa....aangt etter. http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_Age_of_Camelot <- For info. Greit nok at spillet snart runder 10år, og at grafikken ikke er som Crysis, men DAoCs "unike" 3 faction RVR veier lett opp for dette! Lenke til kommentar
Durka Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 har sett på alt som har blitt postet så langt, driver å vurderer å teste ut rift ihvertfall til GW2 kommer ut.. Noen som har noe å si ang hvor kjedlig/bra rift blir etter lvl 20? Er det skill basert eller bare klikk-kill? Kanskje noe generell info fra noen som har spilt litt??^^ takk alle sammen Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg syntes at PvP i Rift føltes veldig clunky, nå har jeg ikke spilt Rift utenom beta'en da, så spillet kan ha forandret seg. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Skjønner ikke hvordan du kan si at Knight online hadde den beste PVP'en... det er jo et pek og klikk spill (Du må klikke for å gå rundt, du står stille når du sloss, med mindre du velger å løpe vekk:p dette er mine meninger, jeg synes gameplayet var ræva) --- Men uansett, rift er et supert spill, jeg har drevet med Warfronts helt fra level 10-20, og det er ganske fett;D Antar du aldrig gjorde det så bra i KO, altså det som gjorde det spesielt var at personen som var flinkest til å stoppe animationen mens man slåss, samt timet hits for å avbryte heals gjorde at det handlet om SKILL. Det var også sånn at var du 2-3 rutinerte spillere kunne du ta ned 5-6mans grupper noe som var genialt. Debuff systemet var enkelt men bra- der du trengte cure fra priest/rouges for å få de bort. men men spillet ble ødlagt så nok om det. Men ja, jeg synes rift virker så wow aktig.. Samt jeg ser ikke helt hva som er så skillbasert i rift.. Kan noen forklare dette? Noen sier at spillet suger etter lvl 20, hvordan er det i forhold til dere som spiller nå? Vel, var vel heller det at jeg synes gameplayet var så dårlig at jeg ikke gadd å spille mer men nok om det ---- Wow aktig? Hva mener du med det? Det er et MMORPG ja. Det har instancer ja, de har skill tree ja, men det er jo bare positive ting? De har også utdypet skill treet, så innenfor hver class har man forskjellige sub-classes. Opp til 9 stk tror jeg. så du kan lage haugevis med forskjellige builds! Rift har jo også noe som kalles for rifts, det er er forskjellige portaler som åpner seg i rift verdenen som du må lukke. hvis de ikke lukkes kommer de til å angripe byene i spillet. Eneste minus med PVP (synes jeg) er at noen folk rett og slett ikke vet hva de skal gjøre i de forskjellige Warfrontsa(Battlegrounds) De vet for eksempel ikke hvilken base som gir mest poeng, de bryr seg egentlig ikke om å ta over baser i det hele tatt... (Dette gjelder ikke hver gruppe man havner i, men noen) Det hjelper heller ikke å fortelle hva dem skal gjøre. Enten så kan de ikke godt nok engelsk til å forstå hva jeg skriver, eller så er de for opptatt med å gjøre noe annet Forhåpentligvis blir dette bedre etterhvert Lenke til kommentar
Psy Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Du har kanskje mange muligheter i Rift, men sannheten er at flesteparten er ubrukelige om du har tenkt til å drive med PvP. Det store problemet med Rift PvP er at på høy level så har noen (få) souls helt ekstrem damage og du bør bil vant til å bli 3-shottet eller CCet mesteparten av tida (nesten all CC er instant cast). Les litt på Rift sitt PvP forum før du kjøper dette spillet er mitt råd. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg anbefaler World of Warcraft Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Du har kanskje mange muligheter i Rift, men sannheten er at flesteparten er ubrukelige om du har tenkt til å drive med PvP. Det store problemet med Rift PvP er at på høy level så har noen (få) souls helt ekstrem damage og du bør bil vant til å bli 3-shottet eller CCet mesteparten av tida (nesten all CC er instant cast). Les litt på Rift sitt PvP forum før du kjøper dette spillet er mitt råd. Ubrukelige? de forskjellige classene har jo forskjellige buffs, CC, DOT's osv? -- I high level kan jeg desverre ikke uttale meg noe om, i og med at jeg ikke har kommet i så høy level men det med at du blir nuka, fikser man vell lett med en healer tilstede :-)? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Angående de som sier Rift. Trion har sagt at de aldri kommer til å balansere klasser ut ifra pvp, så det er kanskje ikke det mest pvp vennlige spillet i verden. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 de kan jo fortsatt nerfe classes, selv om det ikke er utifra pvp. så de blir jo svakere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå