Gå til innhold

Postgangen varierer

Anbefalte innlegg

Den 9.7 ble det sendt to pakker til meg, den ene fra komplett og den andre fra arendal, begge ble sendt som bed pakker.

Det pussige er at den fra psdata kan jeg hente i morgen på posten menst den fra komplett er i oslo enda,hva er det posten roter med??

Kan også nevne at begge pakkene annkom oslo samtidig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at det er posten du snakker om. Ting som vanligvis ikke er mulig gjør posten mulig.

Man opplever ganske så mye rart som en postenkunde.

Men i ditt tilfelle er det ikke noe annet enn at den ene pakken tilfeldigvis ble plukket mens den andre rakk de ikke å ta samme dagen.

Posten - tålmodighet er en dyd

Lenke til kommentar

er ikke så kjent på bedrift pakker, men jeg antar at du ikke kan ta den ut siden det ikke er en "arbeids dag" altså hverdag. :/

og jeg må også kommentere at når pakker er sendt ut av komplett, psdata, microplex etc, så har det ikke noe å si på bedriften i antall dager det tar før den kommer til deg, det er posten og ingen annen, mange folk bommer seg ut der, sier ikke at du har gjort det, men har sett en del poster som omfatter det.

Lenke til kommentar
er ikke så kjent på bedrift pakker, men jeg antar at du ikke kan ta den ut siden det ikke er en "arbeids dag" altså hverdag. :/

og jeg må også kommentere at når pakker er sendt ut av komplett, psdata, microplex etc, så har det ikke noe å si på bedriften i antall dager det tar før den kommer til deg, det er posten og ingen annen, mange folk bommer seg ut der, sier ikke at du har gjort det, men har sett en del poster som omfatter det.

Nei jeg klager heller ikke på dem, denne posten her var heller ment for å vise hvor mye det kan variere med postgangen syntes det var et bra eks da begge pakkene var sendt samtidig og annkommet oslo postsortering omtrent sammtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...