AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hei Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til en jente jeg liker veldig godt, derfor spørr jeg dere Jeg møtte denne jenta litt før jul og har siden da hatt en del kontakt på facebook, siden vi bor et stykke unna hverandre er det ikke så lett å møtes fysisk. Det første møte var av en vennlig art og ikke noe spesielt kjæreste aktig over det. Men jeg likte henne fra første sekund Møtte henne nok en gang for en måneds tid siden, dette møtet var også av den vennlige sorten (altså ikke flørt/date). Men siden det har vi hatt enda mer kontakt på facebook. Hun har invitert meg med på hyttetur og i dag pocket hun meg (skal jeg ta slikt seriøst?) Dette får meg til å tro at hun muligens liker meg også, men problemet er bare at det oftest er jeg som tar kontakt til å begynne med (gjelder ikke pockingen, men som sagt usikker på hvor høytidelig jeg skal ta dette) Den siste uken har jeg vært forsiktig med å ta kontakt med henne da jeg er redd for å være for pågående, er dette riktig av meg? Håper noen kan hjelpe meg litt på vei her, har liten erfaring med slike situasjoner. 1 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Lomming er jo alltid eit godt tegn Foreslår at du blir med på hytteturen og ser kvar det ender. Endret 7. mars 2011 av HValder 3 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hun høres i hvert fall smålig interessert ut, så tror ikke du driter deg ut om du velger å bli med på hytteturen. Lykke til. 2 Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Enig, at hun spør deg tyder på at hun er intressert i deg også, men ikke nødvendigvis som kjæreste (med det første). Lurt å gå litt rolig fram, ta gjerne turen på hytten med henne, for nå har du jo mulighet til å overraske hun med noe, som å lage middag elns. Bare fantasien sitter grenser Men er selv 20 år gammel, forlovet og ennå dypt forelsket. Vi ble sammen ved at jeg spurte henne ut på middag (faktisk via melding på facebook), og det var bare deretter å vise interesse i det hun liker som vi har til felles. Jeg følte selv at å lage middag for hun, og tenne noen stearinlys virkelig har hjulpet masse lykke til! 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det virker ikke som om du er for pågående, så bare ta det med ro(med mindre du snakker med henne hver dag). Sørg for å flørte litt mer slik at du ikke ender opp som kun vennnen hennes! Blir det kun dere to på hyttetur? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Skal henge meg med på hytteturen ja, men har ikke hørt noe mer om den på en liten stund. Blir vist ikke bare oss nei, hun har vist planlagt å samle en vennegjeng (dårlig tegn?) Er veldig redd for å havne i den såkalte vennefellen så jeg øsnker ikke det Hvordan flørter man over facebook? Og hvor seriøst skal jeg ta pockingen? I går var det forresten hun som tok kontakt først Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Kan velg egentlig omformulere det siste spørsmålet mitt til: hvordan flørter man? Har veldig liten erfaring skjønner dere Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Først; det heter "poking" og ikke "pocking" Det at hun ber deg med på hyttetur er selvsagt tegn på interesse - det er det ingen tvil om. Tenk deg selv; ville du invitert en person du ikke hadde hatt mye fysiske møter med på en hyttetur dersom du ikke var interessert? Hvordan møttes dere første gang, egentlig? Under hvilke omstendigheter? Når det gjelder å "flørte" så handler det egentlig ikke om hva du sier, men hva du fysisk gjør. Ville anbefalt å lese litt rundt KINO, dette er HELT 100 % essensielt for å kunne ta noe videre. Drit i alt du har hørt om sjekking og flørting tidligere, lær prinsippene om KINO og du behøver ikke "kunne" noe mer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Så flørting handler om det fysiske altså, litt vanskelig å få det til over facebook da Møtte henne første gang da hun var å besøkte sin mor, saken er den at jeg og hennes mor går i samme klasse. Takk for tipset om KINO, får vel se litt nærmere på det i kveld. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Flørting foregår selvsagt via tekst også, men for å sette et tall på det: 1. Flørting via tekst skaper 0.01 % relasjon 2. Flørting via fysisk kontakt skaper 40 % relasjon For å sette tall på det - det kan ikke sammenlignes. Du kan smoothtalke via tekst i dager, måneder, år uten å komme noen vei, men 15 minutter med enkel eskalering kan føre til tilnærmet hva-som-helst. Dette handler dog om sosial kalibrering, så det handler om å gjøre RETT ting til RETT tid, og der er alle individuelle. Én gang kan du ha eskalert for tidlig, en annen gang kan du ha eskalert for sent - du må rett og slett bli sterkt sosialt kalibrert for å nærme deg 0 % feilrate, men det finnes alltid unntak. Nå gjelder dette FØR dere har skapt noen ordentlig bra relasjon, da. I etterkant kan selvsagt face-chat og SMS styrke relasjonen dere imellom, men det må bli et supplement til det fysiske, ikke en erstatning. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Takk for utfylldende informasjon Skal møte denne jenta igjen i slutten av måneden, men da blir familiemedlemmer av henne også å være der da. Noen tips til hvordan jeg kan få mest mulig ut av dette møtet? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Kan kanskje legge til at jeg ikke har særlig lang tid neste gang vi møtes. Toppen en kveld. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg elsker hvordan du gjorde nesten alt rett, uten å være klar over det selv. Kred. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg elsker hvordan du gjorde nesten alt rett, uten å være klar over det selv. Kred. Fint å høre Har du tips til hvordan jeg kan fortsette å gjøre nesten alt rett? Postet av anonym: d30b56f40a2657b775cd9800777c73da Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hold en flørtende tone, komplimenter henne og ikke tenk for mye på hva du skal gjøre. Vær litt avslappet til hele greia. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Føler jeg er ganske avslappet til hele greia allerede, selv om det ikke nødvendigvis ser slik ut her Skal prøve å følge tipsene deres, takk for hjelpen alle sammen Postet av anonym: d30b56f40a2657b775cd9800777c73da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå