Dr.Peedee Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Det er ikke offline coop på op. flashpoint. Vil anbefale Lara Croft and the guardian of light! Ellers er jo gears of war, halo 3, halo reach, halo odst, left 4 dead 2, mw 2, portal 2 gode spill. Det står Coop 2-4, og også "system link 2-4" på coveret. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Driver og leter etter Co-op spill selv, men kan jo si deg ett par broren min og jeg har hatt en kjempegod spillopplevelse med. begge forslagene nedenfor er til xbox-360. - Army of two: 40th day Ikke like bra som eneren, men helt klart ett fantastisk co-op spill. Lost planet 2 Det her er uten tvil vårt favoritt co-op spill av de vi har prøvd. (vi har veldig få co-op spill, så er ikke så mye å "velge" imellom men..) Kanskje litt lett på noen punkter, men jævlig morro. Anbefales sterkt. Endret 24. april 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det er ikke offline coop på op. flashpoint. Vil anbefale Lara Croft and the guardian of light! Ellers er jo gears of war, halo 3, halo reach, halo odst, left 4 dead 2, mw 2, portal 2 gode spill. Det står Coop 2-4, og også "system link 2-4" på coveret. hvis du har to xboxer og to tver koblet sammen, ja. Men det er ikke offline coop på samme skjerm /splitscreen. Enten onlinecoop eller system link. Ikke så mange som gidder å ta med både tv og xbox når de skal til kompis for å spille. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Når jeg får meg hus og masse $$$, skal jeg ha et eget gamer-room, der det står 4 Xboxer med hver sin 42" i en firkant, vendt vekk fra hverandre!!!!1111oneoneone. Men anyways: Akkurat nå finnes det vel bare ett coop-spill: Portal 2. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Når jeg får meg hus og masse $$$, skal jeg ha et eget gamer-room, der det står 4 Xboxer med hver sin 42" i en firkant, vendt vekk fra hverandre!!!!1111oneoneone. Men anyways: Akkurat nå finnes det vel bare ett coop-spill: Portal 2. I en firkant? Da kunne du hatt Stol-Bord mekanisme, som gjør at du kan flytte deg med hjelp av en fjernkontroll. (Tog mekansime, sirkel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå