MadsFN Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hei! Jeg leter etter et underholdene co-op spill til underholdning nå i Vinterferien... noen gode forslag? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Er alle disse FPS spill? Hva med av den gamle gode "Ringenes Herre" spillene på PS2 i sin tid... Er det noen i den "sjangeren"? Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Da vil jeg tro du leter etter co-op på en skjerm, og ikke online, sant? Og, på hvilken plattform? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Det stemmer, co-op på en skjerm til 360. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Stardust HD Samme skjerm å greier Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Army of Two er ganske kult om man er to stykker (sjokkerende, ikke sant?). Jeg og en kompis hadde en get-together med pils og Ao2 og storkoste oss (det første Ao2). Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Army of Two er ganske kult om man er to stykker (sjokkerende, ikke sant?). Jeg og en kompis hadde en get-together med pils og Ao2 og storkoste oss (det første Ao2). Har også spilt det en del, men da kun med kompis. Fly rundt og pimpe våpen var ganske underholdende. Ellers kan jeg anbefale Resident Evil 5 også, bra co-op. Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Left 4 Dead 2 Nesten, bare det første isteden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Gears of War 1 og 2, Kane and Lynch og Left 4 Dead 1 og 2 er vel noe som er verdt å sjekke ut. Evt. Resident Evil 5. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Er Halo 3 Reach CoOp med 2 player og splitscreen? Halo Odst og? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Lurer på det samme, bare adventure. Misliker FPS-er o.l. på konsoll. Det går greit, men er så knotete uten mus og tastatur. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Lurer på det samme, bare adventure. Misliker FPS-er o.l. på konsoll. Det går greit, men er så knotete uten mus og tastatur. Tullball! Sjekk ut Baldurs Gate: Dark Alliance 2, Lara Croft and The Guardian of Light, og Fable 2. Alle disse er morsomme å spille med en kompis, spesielt Dark Alliance 2. Jeg er ikke sikker på om man kan spille 2 stykker på samme maskin på Fable 2, men jeg vet at du kan det online. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg er skeptisk til DA, altså. Baldur's Gate er best til PC! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Helt forståelig, men dette er helt annerledes. Dette er mer hack 'n' slash; mer "Diablo-ish". Det er fremdeles veldig underholdende etter min mening. Prøv bare å overse Baldur's Gate-delen av tittelen. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Operation Flashpoint : Red River som kom ut 21/4 er vel 4 player coop Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Det er ikke offline coop på op. flashpoint. Vil anbefale Lara Croft and the guardian of light! Ellers er jo gears of war, halo 3, halo reach, halo odst, left 4 dead 2, mw 2, portal 2 gode spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå