qlimaxxx Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Dette høres kanskje dumt ut men, hva er crossfire? Det er sikkert en god del som lurer på hva dette er inkl meg. Alt jeg vet er at dette er 2 like skjermkort som kjører sammen, noen som kan ta seg litt tid til å forklare meg dette ? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Huh? Er ikke crossfire et gratis online FPS spill?? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Tidligere crossfire, nå crossfirex heter teknologien som får to kort til å samarbeide om å rendre samme videostrømmen. Hva mer spesifikt er det du lurer på om det? Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Her har du et bilde av et CROSSFIRE oppsett Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg lurer på om man kan kjøpe to litt dårligere kort, enn ett av de beste. Vil da disse to yte bedre enn det ene ? Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 du bør ha 2 identiske kort vis du skal ha crossfire Lenke til kommentar
Flin Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvor mye bedre blir ytelsen? Jeg regner med at det ikke dobles. Også hvordan er det med varme og støy? Antar at kortene må arbeide litt mindre og derfor redusere både støy og varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå