Sivaji Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Spotify på mobilen min har plutseli sluttet å fungere skikkeli. Programmet stopper i loadinga når man logger inn og crasher, og crasher stadig vekk ellers viss jeg prøver å spille av en sang. Har prøvd å slette cachen og alt annet i spotify og avinstallert programmet, men det fungerer like dårlig. Når jeg har kommet meg inn på spotify er det veldig trengt å få gjort noe uten at det crasher. Håper på hjelp så snart som mulig. Skal på skoletur til Estland på torsdag og trenger virkelig musikk til reisa. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 er mobilen din rootet? Eller er den helt original? Lenke til kommentar
Sivaji Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 er mobilen din rootet? Eller er den helt original? Den er helt orginal Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 sorry for sent svar, men kanskje du må slette spotify mappen på minnekortet. legger du programmet på telefonminnet eller minnekortet? det kan også ha noe å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå