hans96 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Vurderer å kjøpe meg et batteri grep til 60D kameraet mitt. Burde jeg kjøpe originalt eller fake? noen tips? send gjerne linker Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Enig. Kjør originalt. Canon BG-E9 Grep EOS 60D Lenke til kommentar
arthon Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ingen grunn til å kjøpe originalt. Mange av de tredjeparts batterigrepene er laget på samme fabrikk som Canon kjøper batterigrep fra. Problemet for 60D er at det er så nytt så det er mulig at tredjeparts batterigrep ikke er kommet enda. Let litt Her f.eks; http://www.linkdelight.com/vmchk/Photography/Camera-Accessories/Battery-Grips/View-all-products.html Ellers burde slike spørsmål postes i riktig seksjon på forumet hvor du med et søk vil finne flere linker til tredjeparts batterigrep. Objektiver, filtre, blits og utstyr Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 vurderer også batterigrep til 60D, og kom til å tenke på denne tråden. Det finnes såvidt jeg vet ikke Phottix grep til 60D (enda), men her er det en som hevder at Phottix er OEM grep (same shit - new wrapping). Det linkes til nordicimport, som også selger uorginale grep til 60D, og med fordelen at man kan benytte uorginale batterier.... batterigrep 779,- batteri 189,- orginalt canon batteri koster 995 hos FV (gidder ikke søke opp andre priser), så prisforskjellen blir ganske drøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå